Gå til innhold

August: har så vondt i magen og kjenner så lite liv


mamma til  4 gutter

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg lurer så på om jeg skal ringe føden og snakke md dem der, i natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har hatt så vondt øverst i magen som ståler nedover og utover.

 

Jeg har også kjent minimalt med liv etter at dette startet.

 

Da jeg var hos jordmor tidliger i uka hadde sf målet mitt flata helt ut, og jeg tenker og tenker,,, er det slik det skal være eller bør jeg ta en telefon??

 

Hva synes dere andre??

 

termin er 7 aug for øvring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stund siden du skrev innlegget men hvis du ikke har ringt enda, så gjør det... du "plager" ingen med å ringe å spørre og fortelle hvordan du føler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med deg kleopatra30? håper alt går bra med deg og babyen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir så bekymret når jeg leser slike innlegg... Er det noen som vet noe om kleopatra30? Håper det har gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ringt for sikkerhets skyld. bedre å ringe ein gang for mye enn for lite. håper det går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Takk for omtanken der ute.

 

Jeg ringte føden og fikk komme med en gang, og da fikk jeg vite at alt var bra med den lille i magen og at det at jeg hadde så vondt helt sikkert var kynnere, for da jeg ble satt på stg reg var det mye kynnere som ble registert.

 

At jeg følte det var lite med liv, var nok fordi gutten min legger langt ned i bekkenet og at jeg har foranliggende morkake.

 

Nå er det ganske mye bedre og jeg fikk brev fra føden i dag og at det blir ks den 31 juli og ikke den 1 august som planlagt.

 

Da håper jeg bare at jeg i morra kan få svar fra udi om at pappaen til gutten min kan få komme fra Tyrkia og bli med på fødsel.

 

Gud da skulle jeg vært glad.

 

Tenk dere at de mener at det ikke er en pri sak at jeg skal ha barn og vil derfor ikke prioritere søknaden våres.

 

Håper det er bra me dere andre der ute også.

 

Hørere gjerne fra dere om åssen ståa er!!!*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så godt å høre at alt var bra. lykke til med keisersnitt og udi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...