Gå til innhold

I morgen drar vi på ferietur med baby for første gang!!

Anbefalte innlegg

Vi skal ned på hytta. Barndomshjemmet til bestemor. En gård i Lom i Gudbrandsdalen.

Gleder meg=) Har vært der omtrent hver sommer siden jeg ble født, og nå skal jeg føre tradisjonen videre. Det er en god tanke syns jeg..!

Vi bor på fosen i trøndelag vi da, så vi har ett stykke å kjøre. Men vi kjører etter Vetle og ikke etter klokka, så det blir nok fint =)

Så skal vi kjøre om Geiranger på vei hjem. Der har jeg aldri vært, men det har sambo og han ville vise meg hvor fint det var der.

Det blir min første ferietur med familie.

Pjokken er 3 og en halv mnd. Han liker å kjøre bil, og med masse stopper så går det nok bra!

Flere med ferieplaner?

Fortsetter under...

Det hørtes hyggelig ut! Er for den tanken om å reise på ferie og gjøre ting selvom man har fått barn! Barnet er jo endel av familien:) Og når man har den innstillingen at man reiser etter babyens behov og tider, vil sikkert ting gå kjempefint!

Gudbrandsdalen er kjempeflott- vi har også hytte der (men et helt annet sted en Lom).

I september skal vi til Spania i bryllup- da er lillejenta 5 mnd.- det kan bli spennende!

God tur! Kos dere!! :-)

vi skal dra på hytten på tirsdag... det tar ca 2 1/2 time... skal bli kjempe deilig..., håper bare at det er fint vær...har hytte ved sjøen så da skal vi ut å fiske osv..men tror nok lille gullet må holde seg hjemme i hytten med mormor..;) (mormor har nok ikke noe i mot det!!!)

Vi skal reise på hytta i morgen, til foreldrene mine. Blir spennende. Bilen blir stappa bare for noen få dager... Skal dere ha med reiseseng, eller sover pjokken i bagen? Bruker dere bilsete eller bagnet? Er litt usikker på hva vi skal velge jeg... Han er 3 mnd. Redd han kan bli illsint dersom han må ligge så mye, men synes ikke noe om at han sitter så mye heller. Er ca 3 timer effektiv reisevei. Hvis vi stopper noen ganger bør det vel gå bra... Har heldigvis klimaanlegg i bilen.

God tur! Fint navn forresten, Vetle!

Vi drar også på hytta i morgen, gleder oss!

Skal være vekk i to uker vi da, så vi reiser jo omtrent med et flyttelass, haha...er liksom så mye stæsj som må med! Vippestol, lekematte, klær for alle værtyper, mat-greier, espressokoker, presskanne, rullegardin, gitar, katt, toalettsaker til hele hurven (ja, alle tre da...), vogn, tepper...holdte på å pakke med badebaljen også, men kom heldigvis på at det FINS butikker dit vi skal! Mangler vi noe så har de det garantert på samvirkelaget.

God ferie alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...