Gå til innhold

April: Grrr....

Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Jeg er så sur og gretten for tida! Stakkar Tore som får gjennomgå gang på gang.. Begynner vel å grense til szhisofreni (vet ikke hvordan det skrives..).. Sur blid sur blid sur blid... off...

Tror jeg skal begynne på en eller annen prevansjon MED hormoner jeg, kanskje det blir litt mer stabilt... eller det kan jo bli dobbelt så ille...

Jeg har PMS i to uker før jeg får mensen, så har jeg mensen i litt over en uke, så har jeg en uke å komme tilbake til normal før pms starter igjen.. kjedelig med bare 3 uker i mellom!! Off.. terger på meg folk på skravle og.. hehe.. måtte holde meg i skinnet for å ikke svare spydig på flere innlegg..

Så nå sitter jeg her å venter på at tore skal komme hjem å passe natalie slik at jeg får beiset.. er ikke vits å begynne nå som natalie sover, for da blir det jo fullt kaos når hun bråvåkner mens jeg står i toppen av stigen men min berømte høydeskrekk! hehe...

Får jo snart se nyaudin også.. off.. har slutta å bry meg om bilkjøpene nå! dritlei før jeg har sett bilen vettu!

Neinei.. jeg får prøve å roe meg ned før tore kommer da, så får dere slappa av å kose dere uten lille spydige meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, ikke enkelt det der med PMS når en i tillegg får servert så mange gode grunner til å irritere seg...

Snakk med legen din du, det finnes nok en del ting du kan teste ut hvis du selv kjenner at PMS'en er et problem... Ikke verdt en skilsmisse, liksom...

Lykke til videre!

PS: Skriv i nicket ditt når PMS'en er på vei, så vi kan la være å svare på innleggene dine, og overse svarene du gir oss andre...he, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...