Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen. Fikk fine svar her på torsdag når jeg hadde litt problemer. Men nå er jeg fortsatt litt i villrede. Er i 17. (18.) pp og på fredag fikk jeg en sen mens. Den skulle kommet mandag, og forrige mens var annenhver dag med blødninger omtrent. Plutselig på fredag kom den - MASSE - og med fare for å være utrolig ekkel her - det kom klumper (!) ... akkurat som mange blodkar! Og slik fortsatte det med litt opphold. Og plutselig kjempemasse igår igjen. Men nå idag - har jeg nesten ingenting. Ser ut som det bare er rester - som om jeg er ferdig. Noen som har opplevd liknende? Masse blødninger i TO dager - når min mens vanligvis varer nesten en hel uke. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5648937-flere-hjelp-spm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dettet fant jeg inne på Lommelegen.no om spontanabort:

Sykdomstegn

Blødning fra skjeden og takvise smerter i den nedre delen av magen og ryggen. Blodet fra skjeden kan være klumpete og inneholde fosterrester. Ved gynekologisk undersøkelse vil legen kunne se at livmorhalsen står åpen.

-------------------------

Info hentet fra doktoronline.no

Symptomer

* Blødning. Blødningen kan være kraftig som en menstruasjon, eventuelt fulgt av underlivssmerter. Du kan også få sporblødninger eller blodig, brunaktig utflod. Man kan imidlertid godt ha uskadelige sporblødninger tidlig i graviditeten uten å abortere.

* Underlivssmerter. Smertene kan sitte på fremsiden over skambenet eller stråle ut mot ryggen. Hvis du både har smerter og feber i underlivet, kan det skyldes en samtidig betennelse i livmoren, dvs. en infisert abort. Smerter i den ene eller andre siden av underlivet kan være et symptom på graviditet utenfor livmoren.

---------------------------------------------------------

Hvis du hadde en uvanlig blødning for å være deg, så ville jeg ha kontaktet lege! Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...