Gå til innhold

Ja så fikk jeg bekreftet...

glafruen

Anbefalte innlegg

Vi mistet vår lille spire...var 6 uker når jeg fikk blødninger, og mistet vel da... Har kjempet for å få vite hvordan det gikk,i snart 3 uker nå. Ingen kunne hjelpe meg..ikke kunne jeg få tidlig ul engang. Og nå sitter jeg her og har tatt en negativ test. Jeg er så irritert på legen som gjorde det her ekstra vanskelig for meg,ved å behanlde meg som en gravid uten å vite det helt sikker. Fylte ut helsekort, og tok bl.prøver,henviste meg til ordinær ul og så videre....aaaarghhhhhh....

Nå har jeg faktisk gått i 2 uker å trodd på at jeg KUNNE være gravid..har hatt den skrekkelige følelsen av at jeg har mistet, fra den dagen jeg begynte å blø. Men for legen var det dagligdags og normalt, nesten alle blødde og det gikk bra...gadd ikke finne ut av det engang.

Jeg blir så frustret

(har endret nick fra kansje-blir-æ-mor-til-3)

Fortsetter under...

Uff, jeg kjenner at jeg blir skikkelig sint når jeg leser innlegget ditt! Typisk arrogante leger som ikke kan ta seg tid til pasientene sin! Hva med å lytte!?

Synes det er utrolig trist å høre hvordan du har hatt det. Tror selv at vi instinktivt vet hva som holder på å skje, å da trenger man ikke å bli behandlet på den måten.

Trøste klem fra meg!

Kjære deg!

Fryktelig trist å høre at det skulle ende slik for deg =( Det er ikke noe man unner noen - det svir og verker noe veldig. Jeg håper du har gode mennesker rundt deg som kan trøste og støtte deg med det du tenger, og at du får sørget på din egen konstuktive måte!

Masse trøsteklemmer fra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...