Gå til innhold

dere med ikm de nærmeste dagene,eller er nylig gravide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litjpia24 i 6pp etter 6HA

oi,oi,oi,dette blir spennende...

ha ikke du også ikm den 19/7??

skal du teste før???

jeg spekulerer på om jeg skal prøve meg på en test i morgen.

jeg dør nesten av spenning...

hilsen sb....

Ja det er kjempe spennende! Har jo såååå lyst til å ta en liten snik test nå... Hehe... Stemmer at jeg også har IKM den 19 ja. Den store skjebne dagen. Herregud! Jeg gleder meg! Har litt mensmurringer også, noe som jeg har hatt litt av og på den siste uken. Utflod mengden forandrer seg en del iløpet av dagen, men sånn er det jo. Hehe...

Mi tesoro: Hehehe... Må vel nesten vente til imorgen tidlig tror jeg. Bruke morgenurin. Men vet du om hvis man bruker en EL test som graviditets test, skal test streken bli like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. For jeg tok en EL test igår og da kom det opp en svak, men tydelig strek på teststrek delen. De dagene etter EL hvor jeg tok EL tester kom det aldri opp noen teststrek. Vet jo at man ikke skal stole på en EL test, men men... Man kan jo alltids håpe! =)

Annonse

Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke teste før Onsdagen egentlig jeg da. Dessuten sitter sambo og passer på GT mine. Han vil ikke at jeg skal teste for tidlig! Liker ikke se meg så skuffa han!

ja nå her jeg testet med en el-test..

det kom frem en svak strek(ikke skyggestrek,for det var farge på den)

jeg vet at jeg ikke må håpe for mye,blir så skuffet da vis tante rød dukker opp.

jeg får se hvor lenge jeg klarer å vente med å teste meg,får håpe jeg har litt viljestyrke.hehe

hilsen sb

Ville bare si at jeg har tatt el-test de siste dagene samtidig som jeg har tatt graviditetstest, og grav-testene har blitt positive, men el-testene har ikke blitt positive. Teststreken har bare vært svak.

I dag, 1 dag før ikm ble grav.testen fra billigtester positiv.

Den har tidligere blitt negativ når cb har blitt positiv.

ja dette er kjempe spennende.

får håpe Vi er gravide=)

nå fikk jeg kjempe lyst til å ta en graviditetstest.

kanskje jeg skal legge meg ned i dvale i et par dager.hehe.

nei kan nok ikke det siden vi har barn fra før av.

jeg prøvde meg på å kjenne på tappen i sta.

den er bakovervendt og kjenner ut som den er riktig plugget igjen.

guri nå føler jeg nesten at det har klaffet,kommer til å bli så skuffet vist tante melder sin ankomst.

du må også holde meg opptatert.

hilsen sb

håper,håper,håper at det lyset et stort pluss til oss=)

Annonse

Jeg har ikm i dag eller iløpet av uken. Litt usikkert siden jeg ikke fant el. Har iallefall en god del utflod. For det meste blank, men skifter litt innimellom til gul-hvit. Har hatt dette i over en uke nå. Foreløpig ingen tegn til tr, men jeg har heller ingen symptomer på at jeg er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...