Gå til innhold

Kanskje vi møtes igjen senere

Anbefalte innlegg

Jeg takker vel for meg nå...orker ikke skrive hvorfor, regner med at "alle" skjønner det.Pluss at jeg vet at så mange som ikke liker å lese om sånt.. (men det er jo lov å spørre,det gjør meg ingenting)

Lykke til videre dere jenter da

(har endret nick.....fra kansje-blir-æ-mor-til-3)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5648554-kanskje-vi-m%C3%B8tes-igjen-senere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..glemte å skrive koffer æ forsvinner ja....Hadde en SA for snart 3 uker siden, men fikk ikke greie på det før æ tok en test i dag. Før d så har æ mast om å få tidlig ul for å sjekke d æ va redd for. har spurt 5-6 ganger, 2 leger, sist spurte jeg 3 ganger, for 1,5 uke siden. nei han mente jeg kunne vente til ordinær ul,om 10 uker. Så jeg ble behandlet som en gravid hos han. Æ syns det er ekstra ubehagelig nå når jeg vet at jeg tydeligvis mistet da allerede.. Men han ikke gadd å gjøre noe for å finne d ut. Og jordmødrene æ snakka me,hadde heller ikke noe forståelse..den ene ba meg ringe selv til gyn.pol på sykehuset. Og dem sa jo at d nytter ikke at æ ringer,legen eller jm må ta kontakt med dem.Da følte æmeg litt dum og masete...

Joda vi skal prøve videre...

takk for tanken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...