Gå til innhold

huff....plutselig sover hun så dårlig om natten...

Anbefalte innlegg

datteren min er 10 uker...hun har i mange uker nå sovet kjempe bra om natten... hadde litt problemer i starten med at hun var mye våken, men i mange uker nå har hun vært våken 1-2 ganger om natten..og sovnet i 20.00 tiden på kvelden...og våknet i 8 tiden... men nå i to netter har hun vært veldig urolig på natten..hun sovner i 20 tiden enda...men hun er ofte veldig urolig og vil ha mat MANGE ganger... natt til i går var jeg sikkert oppe med henne 6-7 ganger...hun spiser litt mat og blir rolig igjen... hun sover stortsett heletiden... jeg legger henne til puppen når hun er urolig...

i morges våknet hun kl 6..jeg spente sambo opp og han gikk opp med henne..hun var lys våken... pleier å være kjempe blid om morgenen..men i dag var hun grinete og fremdeles veldig trøtt... hun gren og ville ikke sove... kl 7 kom han ned med henne og hun hadde sovnet. la henne i sengen og 2 min etterpå var hun våken igjen... han ble helt frustrert...og sa nå begynner snart pappa å grine også... jeg tok henne opp...og hun små gren litt... jeg stelte henne og hun var i strålende humør... kl 8 sovnet hun igjen...og hun sover godt nå..skjønner ikke hva det er...kan jo hende at hun har litt vondt i magen eller noe? litt små knip kanskje?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...