Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Graulerer til alle dere som har testet positivt! Så flott da! Jeg var innom IKM lista og så mange nygravide. Det gir håp til oss alle! Jeg er sjelden innom for tiden, men leser av og til.

Selv er det midt i ferien her, og til høsten skal jeg igang med neste IVF forsøk. Etter er mislykka forsøk i mars, har jeg deppa en stund. Ikke alvorlige depresjoner, men helt klart trist og lei en laaang stund. annerledes enn noe jeg har opplevd tidligere. Det har nok ikke sluppet helt enda. Jeg nærmer meg førti og denne eviglange prøvingen har vart i nærmere seks år. Men vi tar et forsøk til.. hmmm. jobber litt med ikke å føle meg urgammel.. gjør egentlig ikke det, det er bare når jeg skriver tallene...

Jeg ønsker alle en fin sommer, og håper den blir fruktbar for maaaange!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5647910-en-liten-sommerhilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vivi!

hyggelig at du stikker innom! Stille her om dagen. Det er nok en blanding av sommerferie og litt resignasjon hos enkelte....meg selv medregnet. Husker deg og at det ikke gikk sist gang du prøvde IVF.

Man blir frustrert av all prøvinga ja! Håper det går bra for deg neste gang vivi! God sommer så lenge til deg også

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...