Gå til innhold

Juli: flasker...

Torpekjærringa

Anbefalte innlegg

Har deres barn slutta med flasker??

Ser på andre forum her, at barna drikker stort sett av kopp eller glass....... hm.... Mini her er ganske så avhengig av flaske ho......

1 mann brukte også flaske ganske lenge. Trodde vell egentlig det var ganske vanlig jeg

Men Mini bruker ikke sutt, kanskje hun ikke får tilfredstilt sutte behovet.......

Fikk litt å tenke på nå, jeg ! ;-)

Hva gjør dere? er det noen fler små tåteflaskebarn der ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, da er vi hvertfall 2, det der har jeg lurt på også.. Jenta mi er storfornøyd med flaska si, tutekopp tror jeg ikke hun ser helt poenget med utenom at den er fryktelig festlig å vifte med og glass er greie å blåse i.. Hun drikker litt melk av glass til lunsj, men hun blåser mer bobler enn hun drikker tror jeg. Regner med det går seg til etterhvert jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

joda, snupsa her drikker melk av tåteflaske (varierer hvor mye da... nå om dagen drikker hun masse melk, men det er flere uker siden sist hun ville ha...), og vann av tutekopp eller sportsflaske. Hender vi gir vannet fra vanlig kopp, men hun løfter den ikke selv, og det blir litt søl.

Men hun drikker heller ikke av vannflaskene enda... Gjør alle andre det selv?

hun kan drikke melk, men da må vi legge henne ned, så hun bare holder flaska... Tror jammen hun er "litt" sær og rar, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge mine sluttet med flaska da de var ca 11,5 mndr gamle...ingen av dem har brukt smokk og fra jeg sluttet med flaska så drakk de vanlig melk...de drakk da av mam sin drikkekopp og ja...de drakk selv...har hørt at det er vanskeligere for barna å slutte med flaska dess eldre de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har alldrig tatt flaske han=O/ drikker av tutkopp eller vanlig imsdalflaske... vill ikke ha noe annet=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...