Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, du må ikke veies! Jordmor eller far spør om endel ang mens, syklus osv.. om du har blødd, tidligere svangerskap mm...

Også tar de UL m masse mål her og der for å fastsette mest mulig riktig termin..., så viser de deg hva som er hva på babyen, hjertekammer, hjerne, magesekk, lårben osv...

Mandag er jo ikke lenge til da, Luciajenta..... Gled deg, det er himmelsk når du går ut derfra!!

Lykke til

Klem

Merkelig at man skal være så stressa pga av dette? :-)

Fint du fikk roet meg ned Popkind! JEG GLEDER MEG MEST!!!

Lurer så veeeeldig på kjønnet nå... vil vite alikevel....

Hjerteslagene ligger på 158 - 160

En jordFAR har sett meg i ørene og sagt jente (!!!)

Lurer!!! :-)

Annonse

Nå har jo Popkind informert deg så godt om hva som skjer på ul at jeg bare kan nøye meg med å si LYKKE TIL!

- og mandag er jo ikke lenge til! Nå er det allerede søndag så det betyr at det er I MORGEN du skal titte på nurket ditt!!

*nattaklem*

da er vi 2 som skal på ul imorgen:o) :o)

jeg skal også da,men har bestemt å ikke vite kjønnet. Blir nok litt vanskelig å la være,men vil vente med den overrasskelsen jeg:) hvor langt på vei er du da LUCIA? jeg er akkuratt 18 uker...GLEEDER MEG MASSE:o) men blir nok veldig spent i magen imorgen når jeg våkner:) lykke til ,til både deg å meg,hehe:o)

I morgen skal jeg og på ul.. Gleder meg masse. Er i uke 18 selv også. Var på ul i uke 13 og, så skal bli artig å få se at den lille har vokst.. og håper jo at alt fremdeles er bra der inne.. Håper også på å få vite skjønnet, er så spent. Er forresten også ny her på forumet.. Lykke til i morgen alle sammen!

Hei på deg:)

vil bare ønske deg masse lykke til på ul i mårra, d er en enorm opplevelse:)

håper du får se kjønnet da, jeg drakk litt cola rett før, å d hjalp..hehe!

Gleder meg til å høre i mårra!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...