Helen71 Skrevet 15. juli 2006 #1 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei, jeg håper noen vil spå meg. Jeg har 3 barn på 14, 10 og 6 år. Den minste har jeg med min mann. Vi ønsker oss et barn til men det ser ikke ut til at det vil lykkes noen gang. Jeg har bestandig blitt lett gravid men med de to siste svangerskapene har det gått galt. Først mistet jeg i uke 19 i aug. i fjor så mistet jeg i uke 11 i juni i år. Jeg ble gravid i 1pp den første gangen og 2pp den andre gangen (de andre svangerskapene har det også vært full klaff med en gang). Vi har bestemt oss for å prøve en gang til, så jeg regner vel egentlig at det klaffer snart, men vil det gå bra??? Jeg er så redd for å miste enda en gang til så derfor lurer jeg på om det er noen som kan "se" om det er noen vits i å prøve flere ganger for dette tar veldig på å miste gang på gang. Jeg er veldig takknemlig for svar selv om det ikke er positivt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5647116-er-det-h%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå