Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mange fra Bodø her? Noen termin i des.? Har selv termin 2des. med nr. 2. Fikk Brage i mars05.

Fortsetter under...

Skrevet

jeg er faktisk fra Bodø. Har termin i midten av januar :-)

Skrevet

Så artig! Er du med på treffene? Har aldri vært der selv,men må kanskje dra en tur å se hvordan det er der...

Skrevet

er og fra bodø....skal på treff i morgen.

Skrevet

hei! nei jeg har aldri vært på treffene der, er kanskje en idé å dra dit ja :-)

Skrevet

Jeg er på flyttefot til Bodø i løpet av noen uker, vært koselig å vært med på treff! :) Da jeg ventet forrige barn for 2 år siden var jeg jevnlig på BIM-treff i her jeg bor nå, fint å møte andre mødre... Jeg venter nr. 3 i februar... Når og hvor har dere treff i Bodø?

Annonse

Skrevet

Heisann! å velkommen til byen!

Treffene er på Kafe Kafka nede i byen, klokken 19.00 hver onsdag=)

Skrevet

Fra Bodø.

Termin 3.desember.

Skrevet

Ser ut som om man må komme seg på treff førstkommende onsdag. Er det mange som pleier å møte opp?

Skrevet

tja, det varierer... har vært over 20, men sist jeg var var vi 10.. Er jo litt ferie å sånt også for tiden=)

Men det er bare å komme! vi sitter oppe på "podiet", du ser oss med engang du kommer inn=)

Når har du termin?

Skrevet

tigerpia: Jeg har termin 2des. Er det din første?

Skrevet

Foreløpig 13. januar, for se hva UL sier :-) Og dette er den første! Kjæresten min skal hvertfall knyte sammen beina mine og sette meg på hodet i et hjørne slik at jeg hvertfall bekker nyttår! ha ha

Skrevet

så spennende.. joda, nyttår bekker du nok=) Er jo dessverre IKKE uvanlig at førstegangs går over termin, surt som ¤"#¤#¤ men, like greit å ha tenkt tanken!=)

Men hiv deg med! Alltid hyggelig med nye fjes(og mager)!

Annonse

Skrevet

e fra bodø men bor i longyearbyen på svalbard... skal føde i bodø...(termin 3.des) har ferie i bodø fra 11 - 18. aug kommer kansje da den 16.aug... hvis dåkker har møte da... ingen som har BIM mørt hær oppe...

Skrevet

klart det! Kom,kom!!!=) Får man ikke fø i longyearbyen?

Skrevet

Jepp er min første. din?

Kanskje vi sees på sykehuset? :)

Skulle jo tatt meg en tur på kafka, men glemmer d bestandig av. Men skal se om jeg ikke får med meg en venninne som har termin i januar.

Hvor gamle er de som bruker og være på treffene?

Skrevet

Heia tigerpia! Jeg venter nr. 2. Har en gutt på 1,5år. Er litt spent på de treffene. Er nok enklere å dra flere sammen ja. Men er sikkert trivelig når man er kommet seg dit! :)

Skrevet

nei... e ikke heilt sikkert på koffør... trur d har måkka me at hvis d skulle bli komplikasjona... men d vil jo si at æ får mæ en laaaaaang jule-ferie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...