Gå til innhold

Hvor lang tid tar egeentlig medisinsk abort?

Snooopi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at du er ferdig nå. Hvordan gikk det? Har selv fått de pillene da jeg hadde MA i 16. uke. Det tok ca 6 timer før noe skjedde. Satt mange timer på do fordi jeg blødde så ekstremt mye at ingen bind holdt. Synes det er forferdelig at de sender oss hjem for å abortere. Var helt grusomt å se mitt eget barn i toalettet:( Hvis det skjer en gang til (bank i bordet) så skal jeg ha utskrapning! Hadde du åpen innleggelse? Fikk du et direktenr du kunne ringe når som helst?

Hei enlitenpågang! Takk for svar! Det er visst overstått nå. Det tok 4 timer, så kom det en dråpe. Jeg la meg for natten og våknet litt før 5 med menssmerter i magen og korsryggen. gikk på do, og der veltet det ut.. Satt der bare et par minutter før det var tomt. Det gikk ca et kvarter så var det ny tur. Tok mine ekstra smertestillene og falt i søvn igjen. Da jeg sto opp kl 7.30 var det faktisk over. Har kun hatt en veldig svak blødning i dag, og nå er det stoppet. I morgen tidlig skal jeg til kontroll, fastende, i tilfelle jeg må ha en utskrapning. Jeg fikk et direkte nr til akutten på gyn, og det var bare å ringe hvis det var noe.

Jeg fikk fortalt at selv om det ville komme klumper var det ikke mulig å se noe foster. Det er helt grusomt at du kunne se noe! Og selvfølgelig er det fryktelig at du mistet i uke16. Trodde ikke man ble sendt hjem på egenhånd da...

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...