Erle85 Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 hei.. lurer på om du får opp når/om jeg blir gravid, å evt. kjønn.. lurer også på hvordan økonomien blir framover. jeg er født 04.12.85 han er født 22.03.74 tusen takk på forhånd!
mamma.5 Skrevet 16. juli 2006 #3 Skrevet 16. juli 2006 hei,fekk opp positive forandringer på dokkar..vett sje heilt ka d innebære men økonomien ser ud te å bli bedre for dokke...ska dokke i bryllup elle har dokke någe å feira sjøl?? ang graviditet så fekk eg opp at du vil bli d når du sjøl ønske d å når du prøve å bli d
Erle85 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2006 hehe, har feira bursdagen til stedatteren min idag:) vet ikke om noe bryllup, men kan komme.. vi prøver å bli gravid nå, så håper det klaffer denne gangen da:) tusen takk..
Erle85 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2006 har et lite spørsmål til... om du vil da.. *mase* ser du noe ang klagen på eksamens karakteren min? får jeg bestått? krubler mye på det om dagene.. vet ikke helt om jeg skal melde meg opp til ny nå i sommer...
Erle85 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2006 takk igjen! er lov å håpe.. krysser fingrene for bestått jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå