IngyThing & lykkeliten Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 lurer på om det er flere som er interessert i BIM-treff i notodden? kjenner ingen i byen, og føler meg litt ensom med magen min, kunne godt tenkt meg å bli kjent med noen som er i samma situasjon som meg selv. =)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2006 halooo?? er det ingen sjeler der ute i Notodden som kunne tenkt seg et treff???
4nurk Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Heisann! Jeg kunne tenke meg et treff i notodden, er ny innflytter her så hadde vært morro å blitt kjent me noen her
IngyThing & lykkeliten Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Jippi!! =) Jeg er kjempe klar, hadde egentlig gitt opp håpet om et bim-treff her jeg, men nå der vi iallefall 2 som er interesserte da=) Er du langt på vei eller? Studerer du her, ettersom du er ny i by'n?=)
4nurk Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 jeg er 23uker, har termin i des, enn du? nei jeg går hjemme for tiden pga bekkenløsning... Hadde vært kjekt me treff her oppe syns jeg,det er alltid morro å bli kjent me nye mennesker:)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2006 Jeg har termin i desmeber jeg også. =) Lenge siden du fikk bekkenløsning eller?? Jeg har heldigvis sluppet det ennå, men den kan vel komme snikende når som helst ettersom jeg forstår, så jeg krysser bare fingra for at den holder seg unna meg. Hvor på Notodden bor du a? Ja, hadde vært kjempe koslig å fått til et treff, er opprinnelig fra Kongsberg jeg og har bare bodd her i halvannet år, så jeg har vurdert å dra på BIM treff der, siden det ikke har vært noe interesse for det her.. Jordmor sa dog at det brukte å være sånne treff her, men de har ikke jeg fått snusen i værtfall.
4nurk Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Bor ved Tinnesmoen barneskole... Hvem jordmor har du? Jeg har Mertehe, ei kjempekoselig dame... Jeg har lagd meg profil på barnet mitt, vet ikke om det går ann å sende private mld der. Ja det burde være treff på Notodden oxo,det kan da ikke være så få som ikke ska ha baby her, enn bare oss 2 hehe...
IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 Jeg vet faktisk ikke helt hvem jordmor jeg har jeg, hadde først Annlaug(?) Også Merethe, så det virker liksom ikke som jeg har noen faste..Men jeg håper jeg får beholde Merethe, for hu var ei ordentlig koslig dame!! =) Skal til ny jordmorskjekk på onsdag, så jeg håper det er hun som er der da.. Nei, deT er slett ikke bare oss to som skal ha baby, vet om værtfall 3 gravide til, men jeg kjenner ingen av de.. Skal du på det svangerskapskurset som er i september eller?Vi tenkte å melde oss på, kanskje noen av dem som eventuellt skal på det kunne tenkt seg å blitt med på BIM-treff.. Hvor lager man sånn profil?? Knaksje jeg å skulle gjort det..
4nurk Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Ska ikke til Merethe før den 13sept! Jeg har gått svangerskapkurs før, når jeg fikk den 1... Man går inn på mitt barn og logger inn me samme nick og passord mener jeg så går du bare inn på din side så står alt der...
IngyThing & lykkeliten Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2006 ok:) takk.Skal prøve å se om jeg finner ut av det. aha, du har unge fra før av også ja! Så koslig, hvor gammel er h*n?? Blir første bebbisen min det her.. er det nyttig å ha gått svangerskapskurs eller er det streng talt ikke så nøye??
4nurk Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 Jeg har ei jente på 6år og en liten engel... Det er fra person til person ang svangerskapkurs, jeg gikk på kurset 2ganger så fant jeg ut at jeg hadde familie og venner hvis det var noe jeg lurte på ang spedbarn og det gikk bra.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 8. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. september 2006 ja, jeg tenkte å bli med å se hva det hele går ut på, så får jeg se hva jeg gjør vidre. -er vel egentlig mest for å treffe flere gravide at jeg drar..kanskje bli kjent med noen.. kan sikkert være kjekt med noen trillevenner etterhvert=)
4nurk Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Heizann1 Var hos jordmor i dag og fikk vite at det er bim treff her på notodden men husker ikke helt hvor akkurat nå...
IngyThing & lykkeliten Skrevet 14. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. september 2006 åhh! det burde jo vi slå oss med på!!!! jeg vil iallefall..men skal ikke tilbake til jordmor før i november trur jeg..:-O så får vel ikke spurt hvor det er..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 Hallo! Jeg bor på Notodden og kunne tenke meg å treffe andre. Jeg er bare 10 uker på vei. Jeg er født og oppvokst her, er 32 og det er førstemann jeg bærer på.
4nurk Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 Gratulerer så mye anonym;) Det arangeres vist nok bim treff her oppe men husker bare ikke hvor ska ta å spørre jormoren om hvor det er... Det er så kjekt å bli kjent med nye mennesker.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 26. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 26. september 2006 Gratulerer Anonym!! =) Så koslig med spire i magen! =) Ja, det hadde vært kjempe stas å fått istand et BIM-treff. Har bodd her i halvannet år, men kjenner ingen her, så det kunne vært koslig å treft noen nye mennesker, og spesielt gravide. =) Selv er jeg i 6 måned med mitt første nurk og er 21 år.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 26. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2006 Skal til jordmor den 5 oktober, kan høre med jordmor jeg også hvor det eventuellt er BIM treff, så kunne vi jo slengt oss med.=) Det har iallefall jeg lyst til=)
lenae Skrevet 7. oktober 2006 #19 Skrevet 7. oktober 2006 Hei.jeg bor også i nærheten av tinnesmoen skole. Jeg er helt enig at vi som er gravide kunne møtes et sted. Jeg har termin den 20.oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå