Gå til innhold

Hva har dere på de små om natta?

Anbefalte innlegg

Minstemann er 3 mnd. Nå er det 19 grader, klokka 21. Jeg synes det egentlig har vært litt kaldt de siste par nettene her på østlandet. Uff, er så usikker på påkledning støtt. Må jo ha opp vinduet hans. Endte med å legge han med langermet trøye og truse og sokker nå. Hvis han sparker av seg dyna kan han jo bli kald... ville jo jeg blitt uten dyne på beina. Men er redd for at han kan bli for varm også. Sukk, er så dumt det her. Sambo har liksom ikke noen meninger... Det er vel bra det han har på nå, sier han bestandig...

Fortsetter under...

Jeg ammer på natten enda, så er jo oppe å skjekker litt, hehe=) I går la jeg henne i pysjamas, men måtte ta den av tidlig på natten siden hun var kokvarm! Så i dag la jeg henne i kortermet body bare...

Er ikke krise om de blir litt kalde på bena (er jo ikke farlig kaldt), bare kjenn etter om han er varm og god på ryggen!

Kanskje det er bedre å lukke vinduet? Så lenge du lufter om dagen er det jo frisk luft der inne=)

Godt å høre at andre synes det er vanskelig... Er jo ikke noe fasitsvar på dette. Jeg har fått det for meg at vind er skrekkelig farlig... Men må bare prøve å slappe av litt innimellom. Kan jo ikke sitte inne hele dagen med babyen når det er varmt ute. De har jo også godt av å komme seg litt ut.

Annonse

vi har på henne pysjamas og dyne vi...men det er ikke så veldig varmt her i bergen...når det var på det varmeste sov hun i kort ermet body....og dyne/ ev teppe.... soverommet vårt er i 1 etasje...og der kommer ikke solen inn vinduet pga at terrassen er over.... du får bare prøve deg frem...jeg er oppe å ammer henne noen ganger om natten og da sjekker jeg hvor varm hun er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...