Gå til innhold

dere som får flyttet termin mye på ultralyd...

Anbefalte innlegg

er det fordi dere ikke har hatt helt kontroll på første dag siste mens? For regnes ikke mensterminen ut i fra et fast antall dager fra denne dagen? Jeg bare lurer på hvorfor det går an å bomme da? Tror ikke jeg har skjønt dette helt jeg... Begynner å bli litt spent på ultralydterminen min, håper jeg ikke blir flyttet mye tilbake...

Fortsetter under...

jeg hadde første dag med sisste mens 23februar og på bim viser en termin 2des, men på ul fikk jeg 25des og jeg er 200% sikker på at det var den datoen jeg hadde siste mens..

men det har med eggløsningen min å gjøre tror jeg(at det er mindre enn 14 dager fra mens til eggløsning)...

hvis du er 100%sikker på siste mens dag tror jeg ikke du blir flyttet mer enn en uke frem eller tilbake..

Å nei......... jeg hadde siste mens 1 mars og jeg "nekter" å bli flyttet tilbake....... :-(

MEN, jeg er helt sikker på syklusen min da... hvis det har noe å si.... altså at den er på 28 dager. Når jeg har eggløsning er jeg ikke 100% sikker på. Når jeg hadde sex derimot er jeg 10.000 ganger sikker på for det er nøye skrevet ned..... :-)

Dette finner jeg ut til mandag....

Heisann! Jeg har syklus etter klokka og min termin etter den ble 17 nov. Men så var vi i tidlig UL i uke 7 ( som vi trodde var uke 9) og der sa gynekologen at termin sannsynligvis ikke var før 5 des. På "hovedultralyd" ble termin fremskyndet bare 2 dager, så han hadde nok rett. Gynekologens forklaring var at jeg sannsynligvis hadde hatt 2 eggløsninger på 1 mnd, så selv om en er sikker kan en ikke være det.. :)

Hmmm, jeg og må nok ha ganske kort tid mellom mens og eggløsning, slik som god jenta. Hadde første dag siste mens 3.mars, og ungen ble "laget" 13.eller14. Ja ja, skal jo på ultralyd igjen i morgen, så da får jeg svaret! Hvis jeg først blir flyttet, håper jeg nesten at jeg blir flyttet langt nok tilbake til at jeg kan "knipe igjen "til over nyttår, he he!

Annonse

Jeg har ikke fått noen endelig termindato enda, fikk beskjed på UL om å komme tilbake etter 3 (!!!) uker. Og jeg skriver i boka mi når jeg får mensen, så det er ikke noe tull med bokholderiet for å si det sånn.

Første dag i siste mens var 24.februar, noe som tilsier termin 1.des. Jeg har syklus på ca 31 dager så regnet med å bli flyttet noe senere, men etter hva jordmor sa på ultralyden for to uker siden så kan det visst være snakk om forskyvninger på 2 eller 3 uker.

Jeg forstår det ikke, så det blir spennende for oss når vi skal tilbake på ny ultralyd om halvannen uke!

ser vi fikk siste mens samtidig, den 3 mars.. har vært på ul og min termin ble stilt fram 5 dager :) fra 10 des til den nye terminen den 5.desemer.2006. hadde vært artig å høre din nye termin etter ul.. Lykke tel.

hei;)

jeg hadde siste menstrasjons første dag 16februar, så termin 24november, men terminen ble flyttet til 12 desember,nesten 3uker senere..har hatt regelmessig mens i mange år,så jeg ble litt overrasket..men men..d har jo ingenting å si så lenge vi får en frisk baby:)

Hadd kontroll på første dag siste mens, som va 20. januar... men har alltid hatt mye tull med mensen så det hend at det hoppa over en mnd... deffør va æ sekker på at det enten bei 30. november... men neida æ har fått 19. desember... så sånn kan det gå...

Ska førresten på UL i morra... va litt problema med målan sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...