Gå til innhold

Marthe-mor, I&Y:) og andre trøndere...

Anbefalte innlegg

Låner nett et liten tur av naboen til mamma, og vil sende en liten takk til tips om butikker. Var på Cornelias hus i dag, og fant mye fint. Var på Bebito i går, og kom meg nesten ikke ut derfra....endte opp med Levis både bukse og tunika/kjole(supersøt) og vårkåpe. Har vært der før, så visste de har mye fint....men nå var det bare sååå mye.

Mye fint sommertøy på salg, men det frister jo ikke akkurat her da:-) Mamma sa jeg måtte ha med klær for litt kalde dager, men når du resier fra over 30 grader..klarer du ikke tenke deg en trøndersommer. Så litt lite tøy for kalde dager her:-) Ellers så er storesøster syk, med høy feber, så dagene tilbringes stor sett inne alikevell...men unntak av meg og lillesnupp på shopping da:-)

Må si Trondheim har fått mye fine butikker i det siste, så storkoser meg i byen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5645414-marthe-mor-iy-og-andre-tr%C3%B8ndere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint at du fant frem til butikkene! Det er mye fint ja...må legge litt bånd på meg av og til! Bebito er liksom rett nedi gata, går forbi så godt som hver dag. Lett å svi kort der ;)

Husker ikke om jeg tipset deg om Ragazzi inne på Solsiden, men om du drar i morgen er det uansett for sent nå! Da får du ha den til gode. Og så erd et enda en butikk i Fjordgata som selger barneroms-møbler, men jeg husker ikke hva den heter.

Jaja. Jeg sitter her og venter på at en venninne skal sende meg en sms med endelig beskjed om hvor vi skal møtes, skal ut en tur og ta en pils, gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...