Gå til innhold

Han snur seg over til magen hele tida i søvne..sukk..

Anbefalte innlegg

Veit jeg har lest på nettet flere ganger før at når de gjør det selv så er det ikke farlig..Men jeg klarer ikke la være å være redd likevel..Prøver å snu han tilbake, men ett sekund etter er han tilbake på magen..Så når jeg legger meg for å sove er jeg litt ekstra bekymra ang krybbedød..uff..

Jeg tenker at det kan da ikke være mindre farlig å sove på magen hvis de snur seg dit selv? De veit jo ikke en gang hvorfor det har noe å si..

Og når er "faren" for krybbedød størst igjen? (alder). Min pode er 9 mnd..

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du er engstelig - det var jeg med eldstemann og kommer til å bli med minstemann.

Faren for krybbedød skal være størst mellom 2 og 4 mnd, for da skjer store endringer i åndedrettsystemet til babyene.

Første gangene småen her snudde seg over på magen i senga var han vel rundt ni mnd. I begynnelsen var jeg litt engstelig, og snudde han, og sjekket hele tiden, men nå sover han nesten kun på magen så lenge han ligger i senga si (11,5 mnd). Han elsker å sove på magen, og jeg er ikke lenger bekymret... Han snur seg fint om han vil, eller så hyler han på meg.

Min soenn er 4 mnd og han snur seg paa magen. Snakket med helsesoester og hun sa saa lenge han gjoer det selv er det ikke farlig.

Jeg klarte ikke aa roe meg ned med det saa vi har lagt en veldig tynn pute in til han, og da snur han seg ikke mer... obs! veeeeldig tynne pute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...