Gå til innhold

har der fått mage?

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å få mage, å når begynte magen deres å vokse? Jeg er gravid med nr 2 å jeg føler magen vokser fortere denne gangen enn sist. ( eller kansje det bare er for jeg hadde større mage fra starten denne gangen... hihi) Jeg er i 17. uke nå, å har fått tydelig en gravid mage!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5644692-har-der-f%C3%A5tt-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, begynte vel aa faa en liten kul mellom uke 15-17.. husker ikke helt) Men jeg er f0rstegangs, saa synes ikke den vokser saaaa fort hehe!

Her er hvertfall en link, er i uke 21 naa :)

http://img67.imageshack.us/img67/1028/picture9we7.jpg

Annonse

Jeg er 26+2 idag, og har stor mage selv til å være førstegangs. Synes jeg har hatt mage hele tiden, fra uke 4 var den veldig oppblåst så jeg hadde problemer med enkelte bukser og skjørt. I uke 14 var det flere på jobb som var helt sikre på at jeg måtte være gravid, for der kunne ikke bare være sjokolade... : ) Men gøy med mage da.

Jeg er i uke 18 nå - 19 i mårra..

Har hatt mage i noen uker nå jeg, er førstegangs..

Møtte noen kollegaer som ikke har sett meg på fem uker og de sa bare : "ÅÅååå så gravid du er blitt"..hehe..

To av mannfolka klappa meg til og med på magen- selv om det er det værste jeg vet, men jeg var for stolt til å si noe på det der og da..hehe..

her er bilde forresten:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/438075

Annonse

ja, jeg har definitivt fått mage..! Og får høre det hele tiden også da. Jeg er 24 uker på vei, men føler meg egentlig ganske høygravid. Var seriøst mye mindre med førstemann, menmen. Litt godt å føle seg ordentlig gravid også da, for å se det fra den positive siden! :)

jeg begynte med mammabukser i uke 8, og det ble skikkelig gravidmage ikke så lenge etter det. nå i uke 25 ser jeg ut som om jeg skal føde hvert øyeblikk, og det føles ikke værre heller. veldig slitsomt! med forrigemann gikk det saktere, men jeg la på meg mer med han enn jeg har gjort nå. Men formen var bedre med han, nå har bekkenet begynt å krangle litt og jeg er helt sprengt. men trøsten er at jeg umulig kan bli så veldig mye større.. ;o)

Ja, nå har det kommet en tydelig gravidmage her - har venta på den, hehe :)

Er 19+6 og magen kan ikke skjules.. men den er fremdeles littegrann varierende i størrelse, avhengig av om jeg har spist el ikke f.eks. Blir ofte oppblåst etter jeg har spist, men det varierer. Men når det skjer, ser magen enda større ut, hehe!

jeg er 17+3 og har hatt mage en stud faktisk...fikk det med nr 1 også..synes nesten det er flaut for alle tror jeg er kommet lenger en jeg er...Og når de spør hvor langt jeg er så er det ALLTID stakkars deg så stor du er,og tenk hvor stor du blir...ARRG...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...