Gjest Skrevet 15. juli 2006 #1 Del Skrevet 15. juli 2006 Dere burde kjøpe URIZAL FLEX på helsekosten.. Det er mot kvalme og magesmerter. Jeg spurte på apoteket og den er fin å bruke under graviditet.. Bare ett tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #2 Del Skrevet 15. juli 2006 Det er forresten tabletter som er laga av ingefær og bokhvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 jeg har prøvd og det fungerer!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 Den jeg kjøpte heter bare "Urizal". Men det innholder det dere skriver... Har jeg kjøpt riktig? Den heter ikke Urizal flex... Men bare Urizal. Hvor lang tid tar det før jeg skal merke noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Da er det nok riktig=) Den virka ganske fort på meg, ett par dager;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg må si det: Før jeg kom i uke 11 så var jeg mega kvalm! Tok akupunktur mot det.. Men nå i 13 uke så kom litt av kvalmen tilbake (Pga stress) Og jeg tok to Urizal tabletter i sta kl 15. Og i kveld har jeg ikke vært kvalm! Så på meg så virker det som om det funket fort, veldig fort... Så jeg tror jeg ahr riktig tabletter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå