Gjest Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 sitter å ser på finn. no og slike sider.. har tenkt å kjøpe brukt i forhold til å kjøpe nytt. men.. jeg har veldig lyst på izi sleep sin bilstol.. passer den på alle quinny vogner?? og hvilken quinny vogn er best?? hva synes du om å kjøpe brukt.. noe jeg bør tenke på..?? se etter?
_JuNe_ Skrevet 16. juli 2006 #2 Skrevet 16. juli 2006 Jeg ville aldri kjøpt en brukt bilstol hvis du tenkte på det. Du vet aldri hva den har vært med på. Ingen vits å spare penger på sikkerhet! Trodde det var Maxi-Cosi som passer på Quinny, men med adapter kanskje det er flere typer som passer...? På finn ligger det så mange vogner, så det går sikkert ann å gjøre et bra kjøp her. Jeg har nettopp kjøpt en brukt Mutsy her, og den var ganske fin. Hun som solgte den sa at den var strøken, men den var jo ikke det. Noen småriper her og der, men det må en jo regne med da det er brukt... Steamet understellet og trekket på setet, og da ble det bra. For min del hadde jeg heller ikke ville kjøpt en bag brukt. Har lyst til at babyen skal ligge i noe nytt.... Men du vil jo allikevel spare penger hvis du skal kjøpe Quinny. Se på finn etter en Q med sportsvogndel til salgs. Den kan du kjøpe og spare sportsdelen til den passer, og så kjøper du en ny Dreamibag og bruker nå. Tror de koster såvidt over 1000 kroner.... Dette blir jo billigere enn å kjøpe pakke med understell, sportsdel og bag nytt. Det koster 5000 på tilbud på babyshop nå tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå