Gå til innhold

brukt vs nytt??

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Har selv ingen ting i mot å kjøpe brukt. Er enig med henne over at akkurat bilstol vil jeg nok kjøpe ny eller låne / kjøpe aav noen jeg kjenner godt ikke ukjente. Har selv en del liggende etter mine søsken. Er 23 og har en lillebror på 5. Skal bruke voggen som min bestefar laget da jeg ble født, vippestol etter min bror har vert hos mamma og pappa og gått gjennom barneklær helt fra jeg var baby og låner mye av dette :) ( Låner fordi mine søsken kan også bruke når de en gang skal ha)

Syns det er litt kos å bruke familiære ting jeg da, men hadde ikke hatt vanskeligheter med å kjøpe brukt :)

Annonse

vi har fått en del brukt vi også både fra min side og så skal vi få fra pappan sin side av familien..mye fint som er brukt feks strikkeplagg synes jeg er veldig koselig å ha, selfølgelig må det se bra ut men mye brukt babytøy gjør nettop det fordi de vokser så fort ut av det:)

er så koslig med strikkeplagg som familien har strikket:)

Er jo helt greit å kjøpe brukte ting. har fått endel ting som andre i familien har hatt før oss. Ut over det har vi kjøpt vogn, vippestol, bæresele nytt. Vogn ville vi ha ny siden vi nok skal ha flere barn etterhvert, så vi ser på dette som en investering, ikke bare for dette barnet.

Men har jo sett at man får mye lite brukte ting, til gode priser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...