Gå til innhold

brukt vs nytt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på finn. no og slike sider.. har tenkt å kjøpe brukt i forhold til å kjøpe nytt. men.. jeg har veldig lyst på izi sleep sin bilstol.. passer den på alle quinny vogner?? og hvilken quinny vogn er best?? hva synes du om å kjøpe brukt.. noe jeg bør tenke på..?? se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket at det passer på Quinny i det hele tatt? Har hørt at det kun er Maxi Cosi som passer jeg. Men er jo ikke sikker. Vi har kjøpt Quinny 3XL Comfort, men har ikke prøvd den enda. Men alle skryter av den, og den ble jo best i test. Sjekk her. Mye billigere enn i butikken.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7584019

Skrevet

Ser ikke noe galt i kjøpe brukt,bortsett fra bilsete da,det fraråder trygd trafikk,siden en aldri kan være sikker på om det har fått seg en liten dunk med de forrige eierene.Skal en kjøpe brukt blisete,må en i alllefall bytte selene i det.

En annen ting jeg heller ikke ville kjøpt brukt er madrasser,dyner og puter og slike ting.

Skrevet

heia

hvordan går det med deg?Håper alt er bra.

Skrevet

Vi har ikke kjøpt noe brukt foreløpig, men til gjengjeld så får vi/arver/låner vi ting... Har lånt vugge, og arver sprinkelseng, barnestol,klær,stellebord etc etc...Det eneste nye vi har akkurat nå er vel vogn og noen klær, samt en søt tåteflaske med spøkelser på ;P

Jeg syns at det er helt greit med brukte ting, innen rimelighetens grenser ( Ville kjøpt nye tøybleier, gulpekluter etc...). Jeg syns også at det er viktig at man selv kjøper en og annen helt ny ting for å realisere sin egen baby. Vi hadde tenkt på å kjøpe vogn brukt , men snublet over en vakker helt flett ny vogn til halv pris, så da var jo den saken biff...

Ander ikke noe om quinny eller slikt, så kan ikke hjelpe deg der, men lykke til med det du kjøper og håper alt er som det skal :)

Skrevet

hei hei..

fant ei helt ny quinny vogn til 3500.. slo til da.. hehe.. joda, det er bare quinny vognen izi sleep kan brukes til. det sørbø (butikken<) fikk beskjed om da de var på izi sleep kurs.. :o)

ellers, joda, går bra hær. voks og trives.. hehe.. e gådd ned 4 kg, og mista litt hær og dær.. har faktisk smalnet slik at jeg fikk på meg mammabukse i 46.. :o) men jeg synes de buksene er litt ekkle,.. hehe,, blir væll å bruke de senere.. :o)

Skrevet

Hei!

Jeg har lånt vippestol og bilstol av en god veninne, ellers så kommer vel alt til å være nytt. Klær vil jeg få overta fra min søster, det som er igjen etter hennes to rabbagaster =)

Jeg klarer ikke å bruke ting som ukjente har brukt før meg, så dette blir desverre en dyr opplevelse =) Sånn er det =) All ære til dere som kan !

Skrevet

jeg har ikke noen jeg kan arve noe som helst fra.. litt kjedelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...