Gå til innhold

hvilken type vogn, og hvorfor???

Anbefalte innlegg

hei:) jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg. står mellom tre vogner, emmaljunga, simo og brio..... alle har både positive og negative sider ved seg. begynner med

EMMALJUNGA: positivt er at bagen er stor, og at den er romselig, tøff og fin. det negative er at det er en duovogn, som er litt upraktisk syntes jeg. den er også ikke så god å trille som simo og brio.

BRIO: negativt: kalesja er det sånne hakk på på en måte, sånn at du kan dra den fremmover og tilbake. kjenner flere som har brio og de må ha bytta ut kalesja pga at den blir så slapp og bare detter ned etterhvert. den er også litt liten i høyde å sånn, og jeg liker store vogner best. der er jo simo og emaljunga perfekt.

positivt: den er tøffest enn alle de andre tre som en sportsvogn. gode puter og sæle som sitter fast. simo syntes jeg er mer spinkel som sportsvogn, og ikke fult så tøff!!

SIMO: positivt: den er best av alle de tre vognene til å trille. det er kombi og den er fin, dessuten stor.

negativt: den er egentlig litt kjedeløig. er jo den vognen som er mest ordinær, og holder sitt preg av de gamle vognene. ikke så tøff som brio i sportsvogn. designene er heller ikke kjempe tøffe.

klarer ikke bestemme meg!!! hva skald ere andre har, og hvem syntes dere jeg skal ta og hvorfor??? en god dag ønskes til alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5644536-hvilken-type-vogn-og-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det var rart, kanskje sia har vært nede? nå fungerer de i allefall ;o)

Må få høre hva du synes når du har sett på vognen! Lurer på om det er noe jeg har "oversett" siden det ikke er så mange andre som har vurdert denne vognen..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...