Mamma_lita86&lille_Markus Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 hei..jeg lurer bare på hvilket bilsete dere anbefaler mest jeg?
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Jeg mener å huske at Acta Graco kom best ut i test, men at den var vanskelig å montere riktig...? Vi har MaxiCosi Cabrio, kom godt ut i test, og er iallfall kjempelett å montere.
Mamma_lita86&lille_Markus Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2006 Okay takk for svar vi har kjøpt oss maxi-cosi cabrio oxo, men selen i baksete på bilen blir alt for kort til sete..har du samme problem?
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Nei, selen er ikke for kort i vår bil. Men jeg leste at man burde sjekke om bilstolen passet i setet på bilen man hadde, før man kjøpte den. Det gjorde ikke vi da... Synes kanskje bilstolen tipper litt på skrå, men alle bilseter heller jo litt nedover, så slik er det vel kanskje i alle biler?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Tror man kan få kjøpt en slags forlengelses-sele ellerno slik at den kan gjøres lang nok? ellers kan man jo få montert ny sele.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Vi har kjøpt Acta Graco selv om den gjorde det elendig i siste test gjort av Forbrukerportalen. Dersom den helt sikkert er montert riktig så er den best! Så vi kjøpte det setet også drar vi tilbake og får forhandler til å montere det ordentlig.
mammmamia ** Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Nei, det er Maxi Cosi som er best i test, Akta Graco er best i test i den neste vektklassen, altså ikke babysetene..! Ville absolutt valgt Maxi Cosi )
Mamma_lita86&lille_Markus Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2006 okay..da drar vi til bilforhandleren får å høre med dem om hva vi skal gjøre!! om vi skal forlenge selen eller montere ny sele
IngyThing & lykkeliten Skrevet 24. juli 2006 #9 Skrevet 24. juli 2006 vi har acta graco og det trur jege r et veldig godt sete.s er åsnn ut:) ungen har ikke pluppet ut ennå, så vi har ikke prøvd det. dte bare står så tolmodig å venter på oss;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå