Gå til innhold

Acta Graco eller maxi-cosi cabrio bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..jeg lurer bare på hvilket bilsete dere anbefaler mest jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at Acta Graco kom best ut i test, men at den var vanskelig å montere riktig...? Vi har MaxiCosi Cabrio, kom godt ut i test, og er iallfall kjempelett å montere.

Skrevet

Okay takk for svar :) vi har kjøpt oss maxi-cosi cabrio oxo, men selen i baksete på bilen blir alt for kort til sete..har du samme problem?

Skrevet

Nei, selen er ikke for kort i vår bil. Men jeg leste at man burde sjekke om bilstolen passet i setet på bilen man hadde, før man kjøpte den. Det gjorde ikke vi da... Synes kanskje bilstolen tipper litt på skrå, men alle bilseter heller jo litt nedover, så slik er det vel kanskje i alle biler?

Skrevet

Tror man kan få kjøpt en slags forlengelses-sele ellerno slik at den kan gjøres lang nok? ellers kan man jo få montert ny sele.

Skrevet

Vi har kjøpt Acta Graco selv om den gjorde det elendig i siste test gjort av Forbrukerportalen. Dersom den helt sikkert er montert riktig så er den best! Så vi kjøpte det setet også drar vi tilbake og får forhandler til å montere det ordentlig.

Skrevet

Nei, det er Maxi Cosi som er best i test, Akta Graco er best i test i den neste vektklassen, altså ikke babysetene..! Ville absolutt valgt Maxi Cosi :o)

Skrevet

okay..da drar vi til bilforhandleren får å høre med dem om hva vi skal gjøre!! om vi skal forlenge selen eller montere ny sele :)

Skrevet

vi har acta graco og det trur jege r et veldig godt sete.s er åsnn ut:) ungen har ikke pluppet ut ennå, så vi har ikke prøvd det. dte bare står så tolmodig å venter på oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...