Gå til innhold

ka-ping=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Æ regne m at toget som æ kjæm m t Trondheim når vi ska på BIM-treff e i Trondheim klokka 5 over halv 4. Så æ kan ta mæ ein tur på Trondheim Torg å sjå på litt mammaklær før æ treng guiding t Solsiden. Håpe æ kan treff dæ ein plass i byen for en guidet tur til Solsiden=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e du itj inn på nettet på dagtid i helgan du da?

Skrevet

Heisann! Joda det hender jeg er innom, men det er mest i ukedagene ja. I helgene er jeg sammen med mann og barn :) hehe... denne helga har jeg vært toastmaster i bryllupet til venninna mi, så jeg har vært litt ekstra opptatt.

Skrevet

Heidu :) Guiding skal bli!!! Jeg er ferdig på jobb halv fire, så vi kan godt møtes på Trondheim torg og shoppe litt mammaklær sammen hvis du vil. Blir en fin rusletur fra torget til Solsiden. Kanskje får vi med oss Hanne15 også. Dette går bra vettu, kjempekoselig at du kommer!

Skrevet

Klart det:)

Skrevet

d had vært flott vøttu. Veit itj om æ ska handel nå enda, men d e så arti å sjå på både babykleia å mammakleia:) Gir nærmar beskjed om æ kjæm m d toget æ...

Skrevet

om jeg ikke handler mammaklær så skal jeg nok helt sikkert greie å frese ivei noen dubloner på knøtteklær :) føler jeg har lov etter jeg har vært på ul! ikke sant? :)

Skrevet

æ hell på å lure på om æ tar et tog som kjæm t trondheim litt tiliar enn halv 4, for æ må ut å sjå etter fin sko som æ ska ha på i bryllup t helga, men kan itj vi avtal å møtes et klokkeslett på en kjent plass som æ å sikkert veit av...

Skrevet

kolles høres d ut?

Skrevet

Jeg må kanskje ha med meg dattera mi imorra, fram til kl fem... men det greier vi vel? Hun er supersøt altså :) Vi finner ut når og hvor vi skal møtes vettu, ikkeno problem! Hva med kl fire på Trondheim Torg? Kan jo møtes utafor Rema1000.

Skrevet

D høres flott ut vøttu. Den plassen e kjent fer mæ å...

Skrevet

jeg kommer antageligvis til å ha på meg en blomstrete topp (rød og hvit) uten på en struttende gravidmage, ei svart bukse og har litt bustete, mørkt hår. That's me :)

Skrevet

æ veit itj helt ka æ ska ha på mæ enda, men æ har mørkt hår t skuldran, å sjer sikkert ut som ein turist der æ står... Vi ska nok finn kvaranner. Sjer dæ imårra da=) Nuh e d tid for jobb åsså e d berre å kryp t køys etterpå...

Skrevet

hihi... ska sjå etter en turist fra Levanger vi da :) blir forresten både meg, lillejenta mi på 2 år og Hanne (hun som får ei tulle 10/12). Hun er lita og lys, også med gravidmage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...