Gå til innhold

Hvordan klarer dere det????

Anbefalte innlegg

Hei jenter.Jeg klarer ikke å slutte å røyke..Blir rastløs å får hodepine å eksploderer for ingenting.Har spiseforstyrrelser å bruker masse energi hver dag på å spise,det er liksom vikdigst føler jeg.Men røyken plager meg,vil jo slutte.Leser bare positive innlegg her jo om alle som klarer det.Vet noen om jeg kan få tak i video eller noe som forklarer hva røyken gjør med fosteret,må liksom se det.Har lest masse men det er ikke det samme.Noen tips?Ønsker gjerne å høre hvordan dere har klart det.Feks hva dere gjør med syken på det verste.Noe som hjelper på røykesug utnom nicorett substitutter?For det er jo heller ikke bra.Vil gjerne klare det jeg også.NOEN SOM KAN HJELPE MEG?Er i 13 uke.Vil ikke skade babyen min.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5643712-hvordan-klarer-dere-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Kun rå viljestyrke som funker for meg.... Har lest (halve) boka til Allan Carr (?) Jeg er fullstendig klar over at viljestyrke ikke er det beste i lengden, men for meg gjelder det å holde ut svangerskapet. Dessverre så tror jeg at jeg kommer til å begynne igjen når jeg kan........

Merker at jeg ikke har sluttet for min egen del men for babyen sin del, og dermed er det kanskje lettere å tenke at dette er kun en pause.

Hmm... ble rotete dette her, men jeg håper du skjønner hva jeg mener.

Nå skal jeg ikke blande inn dine spiseforstyrrelser, men siden du har det så vet jeg at du har en enorm viljestyrke (man må jo dessverre ha det for å ha spiseforstyrrelser) Håper du klarer å vri denne over til å også gjelde røyken. Vet hva jeg snakker om, har selv gått ned 40 kg for 5 - 6 år siden og syns det er et helvete å legge på seg igjen nå, selv om jeg skjønner at jeg må det pga ungen. Har dessverre også lagt på meg et par ekstra kilo pga røyken tror jeg.

Velger for anledningen å være anonym, men ønsker deg all mulig lykke til!

DU KLARER DET!!!

Jeg klarte det! jeg trodde ikke det skulle gå,men jeg fikk kjempe dårlig samvittighet. I danmark lar de deg høre hjertelyden på barnet når du tenner deg en røyk, å da hører du at det går senere å senere. Det er jo ganske sterkt for en urolig mor å høre!!

Gratulerer!! Alle røykere klarer jo selfølgelig å slutte! Man trenger bare den rette motivasjonen :-)

Til deg med spiseforstyrrelser: skjønner det er vanskelig å slutte, og spesielt når du sliter med endel andre ting og, men du klarer det!! du har den rette innstillingen, og dette går bra :-) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...