skorpion-75 Skrevet 15. juli 2006 #1 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå er kofferten snart ferdig pakket, og sååå flink jeg har vært til å begrense meg med klær. Må jo det når man skal ha plass til alt til lillefrøken, ikke akkurat bare meg selv å tenke på.. Storebror får egen bag så det er jo greit. Er veldig spent på hvordan flyturen på 4 timer går(skal til Karpathos), det som kan bli et problem er overtrøtthet i og med at vi må vekke henne kl 3 i natt, flyet går ikke før 7 i morgen tidlig. Men men vi skal vel overleve det også. Nå skal svigers, tante og mer familie være med, så da er det mange fang å hoppe på;-) Gleder oss til 14 dager med sol og bading!! Ønsker dere alle en fortsatt god sommer. Kos dere masse, det skal iallefall vi:-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 15. juli 2006 #2 Del Skrevet 15. juli 2006 God tur!! Kos dere kjempe mye! Kjenner jeg er ørlite misunnelig her nå ) Fly turen kommer sikkert til å gå over all forventning, hvis ikke, så har dere 14 dager å slappe av på ;o) God sommer og klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 God tur og kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå