Gå til innhold

Oktober: Til jenteimagen*30.10*


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Live77.

jeg er innom i ny og ne, men nå fortida er jeg litt i feriemodus, og da blir det ikke så mye tid foran pc. Det hadde vært ok å bimme litt,ja. siden vi er så nærme i termin oxo. du har termin 27. du eller er jeg helt på jordet nå?

går du til jordmor på skogmo du oxo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 27 oktober ja. Går til jordmor på Årnes jeg da, siden fastlegen min også er der. Orket ikke drive å styre og ordne så fælt med det...så det ble bare sånn. Skal til jordmor igjen nå på fredag, og ny UL 14 august, så det skal bli spennende :-)

Jobber fortsatt 100% her på Jessheim, og håper å få gjøre det frem til permisjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei Live77, nå har jeg byttet nick, for jeg har jo ikke jente i magen lenger.

Alt ser heldigvis stabilt ut for veslejenta, så en trilletur med dere ut i oktober en gang, skal vi vel få til, håper jeg.

Alltids kjekt med litt kontakt, for jeg kjenner ikke så mange her på jessheim.

Hvorfor jeg ikke har fått svart deg noe særlig før, er fordi formen min var så utrolig dårlig, men nå som tulla er ute, er formen ganske så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I allefall godt å høre at alt ser bra ut. Man forventer liksom ikke at ting skal skje så mye lenge termin. Om du er innom på Jessheim,får du bare stikke innom på reisebyrået i Storgata, da jeg jobber der frem til 27 september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg nok få til en dag! jeg ser jo hvem du er, for du har vel en fin mage nå, tenker jeg! ellers går dagene med til pumping og besøk på sykehuset! men det er ok, for da har jeg noe å holde på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja magen vokser jammen den...når folk hører jeg har over 2 mnd igjen, så ser de rart på meg....hehe...syntes nok at jeg er stor.

Håper ellers alt er bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...