Gå til innhold

"Planen" er fødsel i dag...


Surredama

Anbefalte innlegg

Har i noen uker vært overbevist om at jeg kom til å føde akkurat i dag! Jeg har jo fortsatt 2 uker til termin, men har hatt det skikkelig på følelsen at i dag var dagen. Så nå er jeg veldig ukonsenterert, klarer ikke å tenke på annet. Ufattelig teit av meg! Litt for tidlig å bli utålmodig nå, men er så utrolig spent, har så lyst å hilse på bebisen!

 

Noen andre som har hatt slike overbevisninger og har født den dagen de hadde på følelsen av at noe skulle skje?

 

Har hatt mensmurringer i et par uker og merket i går kveld kynnere der svake menssmerter kom samtidig som det strammet seg (ikke noe regelmessig eller noe altså). De siste dagene nå (etter fullmånen faktisk) har jeg hatt lett hodepine, løs mage, våknet om natten med mageknip, vært litt småkvalm, men samtidig hatt mer energi. Kan dette være tegn på at noe er på gang? (Hm, er vel kanskje bare tegn på at noe vil skje i løpet av de neste 4 ukene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke termin før om noen dager,men var overbevist om at jeg kom til å føde 5 juli. men der tok jeg velig feil. jeg sitter her med stor mage enda, har etter den dagen trodd det har vært fødsel på gang mange netter. men det har vært falsk alarm....

 

lykke til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, ingen action ennå... Ingen mensmurringer, ikke en kynner, ikke spark fra bebisen engang!

 

Det eneste som har skjedd siden sist er at venstre foten og leggen min har blitt dobbelt så tykk som høyrefoten, siden jeg sitter her med den høyre foten på stolen og den andre ned... Alt vannet har tydeligvis samlet seg i venstre bein.

 

Jeg får vel heller vaske og rydde litt i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...