Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke plaging syntes jeg barn som er aktive sover ofte bedre i en babysafe. et annet spørsmål er jo om du får jenta de på 8 mnd til å godta å ligge i den nå som hun er så stor, men det er jo bare å prøve og bruke noen dager på å venne henne til den.

Annonse

Ikke plaging. Men jeg tenker litt på brannsikkerhet. Ikke lett å få ungen løs i en fei. Jeg prøvde en sånn en gang og da begynte babyen å kaste opp. Huff, ikke lett å få henne løs med fummling i mørket nedi senga der...Ikke kritikk, bare noe jeg tenker på... Brannmannpølsefingre liksom som skal prøve å få ungen ut av posen...

Jeg synes ikke det er plaging. Det er jo egentlig ei prioritering, spør du meg. Hva du selv synes er best; gå inn 10 ganger i løpet av natta å legge henne ned; verken du eller henne er utsovet.

Eller babysafe; hun sover, du sover og får energi til å ta deg av din datter.

Selv begynte vi med babysafe da tulla vår var 8 mnd og det ble en ny verden for oss. I forhold til brannsikkerhet kan en jo ha en liten saks på ei hylle eller en annen lur plass på rommet.

Begynte med det til småen da han var 6 mnd,det forandret nettene totalt for oss....da sov han endelig nettene gjennom..og etterhvert puttet han beina nedi selv,tror han følte seg trygg i den...venninna mi har nå lånt den til sin sønn med samme resultat...Prøv du,det verste som kan skje er at det ikke funker for dere...

I forjold til brann:

Det tar meg 0,1 sekund å få løs den ene stroppen,

Og for en brannmann med hansker, så er han sterk nok til å rive i stykker safen for å få ut ungen.

Ofrer ikke mitt barns, min, og pappans nattesøvn forde det KAN brinne, og brannmannen KAN få broblemer....

Nei,jeg syns ikke det er plaging.

Vi begynte med babysafe når poden var ca.5mnd. siden han da hadde lært seg å snu seg på magen i søvne.

Dette at han klarte å snu seg på magen i søvne gjorde han veldig urolig om nettene og når vi begynte med posen så fikk vi gode netter..

Jeg ville iallefall ha anbefalt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...