Gå til innhold

forstår ingenting jeg...

Anbefalte innlegg

Nå kom tanta Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke er gravid!!! Trodde virkelig jeg hadde fått det til denne gangen...hadde så masse symptomer... men samtidig visste jeg innerst inne at det ikke hadde gått, for jeg blir jo ikke gravid...

Etter mine utredninger er konklusjonen at alt er fint med meg... og han fæle gyn sa at mannens sædprøve er bra... så hvorfor blir vi ikke gravid. Treffer el hver syklus, har regelmessig syklus, regelmessig lutealfase, regelmessig el, har sex når vi skal... Jeg vet det er den sæden!!! Vissheten om hva som er galt og så ikke bli tatt på alvor spiser meg opp invendig! Jeg er så sliten og lei nå

Jeg forstår ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5642754-forst%C3%A5r-ingenting-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket om egglederne dine er åpne??

Er sædprøven ok, så kan det være andre faktorer som spiller inn.. Det trenger ikke å være en av dere som er årsaken.

Jeg har slitt i snart 6 år, før jeg fant ut at mine eggledere er tette,, jeg har fått perogtime, jeg har fått utrolig mye rart som skulle hjelpe oss..

Så hadde jeg hsg, og da falt alt på plass.

Noen ganger så klaffer ikke alt, men det verste man gjør er å gi opp!!

Hent styrke, hos venner,familie og dypt inne i deg selv! Ikke gi opp håpet!!

Tusen takk for svar og oppmuntring Bula. Jeg har ikke sjekket at egglederne er åpne eller tette, tenkte det var iorden siden jeg har el? Og så har jeg vært gravid...Kan de fremdeles være tette da?

Jeg sliter mye med pms så jeg tenkte jeg skulle prøve akupunktur og se om jeg får roet hormonene...kansje det hjelper?

Jeg har ei jente og har vært gravid 3 ganger.. Jeg har el og tette eggledere..

Mye er mulig.. men ikke alle leger er villige til å skjønne at man faktisk vil komme til bunns og finne den eksakte årsaken til at man ikke blir gravid.

For gravid vil man bli.. og man orker ikke å vente altfor lenge....

Det lønner seg nesten å lyve på seg et år med tanke på utredning. For da får man hjelp raskere..Jeg har strevd i 6 år snart, og jeg skulle ønske jeg løy på meg et år eller to for å fått fortgang i dette. Hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg nok løyet for å "snike" i køen ja.. Ingen tvil heller.

Ønsker deg en fin fin lørdagskveld videre!

hei Kirsty-16pp.

jeg forstår så godt hvordan du har det. det er det samme med meg. er veldig overbevist enkelte mnd, om at NÅ har jeg fått det til. men som du sier, jeg blir jo ikke gravid og jeg skjønner ikke at jeg gidder å bruke energi på å håpe en gang.... samtidig er det utrolig viktig å holde motet oppe! vi kan jo ikke gi opp. utredningen vår sier også at alt ligger til rette for å klare det på egen hånd. har riktignok en tett eggleder, men den andre skal være i funksjon. jeg forstår derfor ikke hvorfor det ikke kan skje noe snart, man blir gal av å vente, håpe for så å bli skuffa.... gang på gang... det tærer!

ikke noen gode råd eller andre ting i dette innlegget, men jeg forstår så godt hva du mener...

stor klem!

Annonse

Kjære deg Kirsty!

Du har det ikke godt nå og det skjønner jeg så utrolig godt. Jeg vet at gode råd er dyre nå og jeg vet ikk eom jeg har riktige råd til deg, men jeg ville ha startet med å prøve å fått sjekket ut om egglederne er åpne eller ikke... Vet du har vært hos Volvat, men kan de sjekke slike ting der eller`? For i så fall bør du kanskje prøve å få de til å sjekke dette på seg så fort som mulig. For når man ikke blir gravid og man ikke finner en spesiell årsak til det så spiser det deg opp innvendig. Det kan jo også hende at dere rett og slett lider av uforklarlig barnløshet. Atlså at det ikke er noe galt med noen av dere, men at dere bare ikke får det til.

En annen ting: Hvilken blodtype har du? Jeg har hørt at de som har O rh- kan ha store vanskeligheter med å få barn. Jeg tror jeg selv har den blodtypen, men har selfølgelig glemt å spørre om dette hver gang jeg er hos legen. Skal huske det neste gang.

Som du skjønner så har jeg ikke så mange gode svar til deg, men vil i alle fall sende deg en trøsteklem og håper at dere snart finner ut av årsaken. Prøv å stå på enten hos volvat eller fastlegen for å få henvisning for å sjekke egglederne.

Stor klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...