Gå til innhold

September: tihi er tydelig at 10 mnd er et utviklingstrinn for småen=)

♥Stjernøye♥lille stjerne♥

Anbefalte innlegg

nå vugger han tydelig på alle 4, løfter rompa litt mer opp når han kryper fremover istedenfor å ligge som en padde.

Kommer med gy gy lyder for gøy, dæ dæ lyder når han ser noe, heeeeeiii kommer innimellom, også når han får/gir noe så kommer det ta ta eller ti ti lyder som da mener takketakk...han er så herlig der han pludrer med sine uforståelige lyder*ler*men noe blir mer og mer forståelig.

har tatt ham to ganger i å sette seg opp, dvs jeg ser det da etterpå så får det ALDRI med meg*mumle*

han klapper vær gang han får til noe *så flink jeg er klapping* er bare så morro når utviklingen er SÅ synlig som dette, hadde et kjempe hopp ved 6 mnd stadiget så er spent på om dette trinnet også skyter fart.

Prøver stort å reise seg opp alle steder, noe som ikke er like enkelt, han har ikke heeeelt forstått at han må ta beina under seg så han står i 90 graders vinkel...hehe dvs når han fårst finner en plass han klarer dette på, ellers kommer det frustrerte og sinna hyl/rop samt ikek minst grining.

Han har og forstått hvordan skifte kanal på tv`en hehe til pappaens store fortvilelse, garantert når han ser på noe så kommer to små fingre og vips så var det en annne kanal*ler*

hvordan er deres små gull i denne perioden?er litt kjekt å høre hvordan disse små ligger ann nå når det så fælt fort nærmer seg ettårsdagen*sukke*

tror neppe min går til han er ett år, til det er han ALT for tung i rompa, men en vet aldri;o)

men må si han er fremdeles en kosegutt så det holder, nå tar han virkelig tak rundt halsen og gir en goooooooood kos om man spør om å få en kos, dette er jo da om han er i humør seff=) men vi har mange gode kosestunder i løpet av en dag, og det er så ufattelig herlig når det på dette viset blir gjengjeldt...

hmm har en mistanke om at dette ble litt langt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. her og!

Frøkna her setter seg ikke opp selv enda, men vil gjerne at vi gjør det for ho, men gjør ikke det lenger nå.. lar henne prøve selv.. ;)

begynt å vise mer interesse for å dra seg opp etter ting, så er nok ikke lenge før ho reiser seg :)

Og nå har vi endelig begynt å komme opp på alle 4, og nærmest hoppe fremover..dra beina opp og steller seg på alle 4 og skyter avgårde.. *ler*

klapper når ho er flink, vinker hade mens ho sier "hadde"

mi går med støtte, ikke ellers ;)) tung i rompa ho her og ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe min er en potetsekk om man prøver å få ham til å stå*flirer*

vinker dte har han gjort lenge men å si hade elle rnoe som ligner på hade næ det finnes ikke her;o)

hehe ååå dem er så herlige=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, de er kjempeherlige! :D

Ho her skal absolutt stå og gå..

onkelen hennes gikk da han var 9 mnd, så blir ingen reprise av det her gitt ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lå Nina fint og rolig på gulvet uten å rulle noen vei til hun var 5 1/2 mnd. Når hun var 6 1/2 så rullet hun begge veier og flere runder. Så var det stilt helt frem til 8 1/2 mnd og da satte hun seg opp og ålte seg fremover. 3 uker senere krabbet hun skikkelig, og en uke etter det igjen så reiste hun seg opp.. Nå går hun rundt bord og stoler, bruker gåvognen innimellom, men ønsker helst at jeg skal holde henne i hendene så hun kan gå hvor hun vil. Syntes at utviklingen har gått raskt de siste 2 mnd.. Men jeg må jo si at jeg håper det tar litt

tid før hun går selv.for då blir d så mye mer travelt Ellers kan hun klappe og vise hvor stor hun er. og så har hun 7 tenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...