Gå til innhold

PERSIENNER! HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal de henge utenpå vinduet, eller inni karmen??????? :-S

Skal flytte i ny leil snart og skal investere i endel tre persienner her og der, men... HJELP!!!!!! de skal vel henge inni karmen på stua iallfall??? men på soverom er det kansje praktisk at de henger utapå sånn at ikke en dråpe lys slipper inn midtsommers??????

d er iallfall d jeg tenker.. Men jeg har null erfaring så jeg må få noen tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye finere at de henger inni karmen. Alle persiennene vi har gjør det. Men ang. soverommet er det kanskje lurt at de henger utenpå. De henger på innsiden hos oss, og vi får en bitteliten lysstripe. Men vi har liftgardin der også, så da holder alt lyset seg ute likevel :)

Skrevet

Ja, persienner burde henge inni karmen. På soverommet burde du da heller ha rullgardin, lystett f.eks., utenpå karmen. (Noe "klattverk" å ha persienne utenpå karmen ville jeg tro...).

Skrevet

takk =)=) kjekt å få andre meninger. Da blir det inni karmen!!!

Skrevet

Det kommer an på hva du selv ønsker, og hvor lange du kjøper.

Vi har nettopp kjøpt noen som vi enda ikke har fått montert, og vi kjøpte slik at de passer inni karmen da vi syns det er finest.

Hun i butikken sa at enkelte med veldig smale vinduer fester de utenpå for å gi inntrykk av at vinduet er større, men de fleste har inni karmen og det er penest på vanlig vindusstørrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...