Gå til innhold

Thyr 09.03.07


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Hei Thyr..

Jeg har ikke sjekket mailen i det siste. Pga overnattingsbesøk osv. Vil ikke være usosial da..

Men jeg såg under et innlegg her at du er begynt å bli kvalm?? Og har kastet opp?...

Stakkers deg da.. Ikke noe kjekt det.. håper også at det bare er noe du har spist,, eller om det er svangerskapskvalme- s håper jeg at det ikke blir altfor ille..

 

Jeg var ikke kvalm med Carina.. Bare lett uggen fra uke 6-10. Det ser ut til å bli make denne gangen.. Bare at nå er jeg knapt uggen og jeg er snart 7fullgåtte uker...Så dette ser bra ut for meg.. Lurer på om det er en ny jente jeg.. Men man kan jo ikke vite, like svangerskap er ikke nødt å bety samme kjønn,, selvom det ofte gjør det..

Vi får se..

 

Hvis ulike svangerskap betyr ulikt kjønn så blir det vel jente på deg denne gangen da ;0)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok ingen jente på meg.

Har akkurat skrevet mail til deg (før jeg så dette innlegget).

Har vært et par timer på sykehuset i dag etter et ganske jævlig døgn med ekstrem kvalme, oppkast, svimmelhet, diare, sterke ryggsmerter og blodslim. Sannsynligvis starten på SA. Ny HCG-prøve mandag og ny GU om en uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, vennen, dette høres ikke bra ut... Jeg har ikke lyst å miste deg som termin-venninne... men det kan se ut som skjebnen hadde andre planer.. Sender deg varme klemmer og gode ønsker og venter spent med deg på nye prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...