Gå til innhold

Andre med konstante murringer?


Dolly Duck

Anbefalte innlegg

Jeg blir snart sprø. Er 4+6 og har bøttevis med symptomer. Men en ting skremmer meg litt. Det murrer nesten konstant i livmoren. Ikke helt som menssmerter, men lignende.

Er dette normalt??? Noen lignende? Skal jeg slappe av eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å slapp helt av. Er selv i 13 uke og har fremdeles murringer i magen. Har snakket med legen min om det og det er slik det skal være, ikke alle som kjenner det men hlet normalt. Det er forandringene i livmoren vi kjenner. Det er i ferd med og lage seg en morkake, og slimhinnene blir tykkere for og kunne bære frem fostret. Synst selv det var forferdelig i begynnelsen var kjempe redd for at det skulle være noe galt. Men nå våkner jeg hver morgen og er nesten redd for at jeg ikke skal kjenne noe. Har begynt og forbinne det med noe posetivt. Det vokser et lite barn imagen min. Hurra. Så prøv og kjenn godt etter så kjenner du klanskje at det er en "God " murring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kjære sommerfugl!

Det hjalp at noen sier det er normalt. Fra nå skal jeg tenke at det er en god murring og at livmoren jobber for livet for den lille spiren!

Tusen takk igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 uke på vei i morgen, og kjenner også til stadighet denne murringen. Prøver å tenke positivt siden jeg har hørt at det ikke er farlig, men at livmoren vokser og forandrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...