#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. juli 2006 #1 Skrevet 15. juli 2006 Jeg leste om jeg her inne som testet seg 5 dager før ikm og fikk svakt posetiv...siden jeg har så mange graviditesttester billige liggenes så tok jeg og testet en med morgen urinen i da...men den ble jo negativ.Hehehe er jo altfor tidlig.Har cb som ligger og gjemmer seg til ikm dagen.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Hehehe... Jeg har 4 dager til IKM og det frister noe enormt å teste allerede nå ja. Men prøver å holde ut!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2006 har du tenkt og teste en slik 3 dagers før da eller?tenkter på det jeg..men tror kanskje at jeg skal holde meg....
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Ville bare si at jeg også tok en graviditetstest fra billigtester i går, samme dag som jeg fikk positiv cb test. Men den fra billigtester slo ikke ut positivt. Jeg tror at de testene trenger gange mye hcg for å slå ut. Ville heller satse på en 3 dager før test fra cb. Jeg testet 3 dager før og fikk positivt
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 Hehe... mange som har testa altfor tidlig ja...men skader jo ikke å prøve. Man kan jo få positivt... Lykke til med videre testing da! De billigstrimlene er for svake så ikke bry deg om den negative!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå