Gå til innhold

Sover dere fortsatt på magen?

Anbefalte innlegg

Jeg pleier vanligvis å sove på magen men nå begynner dette å bli umulig. Rett å slett ikke behagelig lenger og huleboer`n sier i fra (tror det er h*n) når jeg ligger på h*n (det hørtes ikke bra ut....)

Men, jeg sover IKKE noe godt på ryggen/ siden...

Noen som har noen gode sovetips? Stillinger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5642353-sover-dere-fortsatt-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er litt sta av meg..så jeg prøver å ligge på magen..men det ender alltid med at jeg må ligge med den ene foten ut på siden.

så på en måte så ligger litt på magen. syns også den stilligen er best.

sover som en prinsesse da :)

men vi må vel innse at slaget er tapt, å sovestillingene bare blir minimert.

sist gang jeg var gravid, var jeg å kjøpe 8 nye puter,som jeg kunne plassere rundt omkring på kroppen når jeg skulle sove. :P

Har ikke sjans. Den lille jenta sier raskt i fra om at det blir for trangt for a:) Det beste trikset er, som sagt i forrige innlegg, å kjøpe inn puter:) Jeg klarer meg med ei som jeg legger forran brystkassen og lener meg på. Da ligger jeg sånn midt imellom siden og på magen:)

Jeg er også en "magesover"....., men nå begynner det virkelig å bli ubehagelig! Det blir liksom en klump der nede - og jeg innbiller meg at det klemmer og strammer for baby!? Legen min sa at den er såååå godt beskyttet atte..... ,, men det er den ekle følelsen! Ligger endel på siden - men det ender med at armene mine sovner noe så sinnsykt - tar flere timer å vekke de igjen...kødder ikke!! Så jeg sover heller dårlig kan man si.....

Dessverre ikke noe gode tips fra ei som er oppe ca 10 ganger i løpet av natta!

Men klem skal du få!!

Har samme problemet som deg Popkind, henda og armer sovner når jeg ligger på siden (for jeg ligger vel på dem tenker jeg...) fryktelig ubehagelig.

Prøver varianter med halveis over på magen og dyner, puter under / på siden av meg.... For et styr! :-)

Annonse

da eg va ca 2 mnd va det slutt på å sove på mage :( va så mye kvalm å sånt at det lot seg ikke gjøre! Nå bruker jeg masse puter å sånt! litt pga bekken problemer , men oxo fordi jeg støtter opp magen :)

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...