Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Voksien, den nyeste modellen uten knyting, men med sånne plastfester. Var kjempefornøyd med den i vinter helt fra starten. Og merker at snuppa sov veldig godt i den kontra andre ting, når d begynte å bli for varmt med den.

Men nå var jo bare snuppa fra 0-5 mnd da vi brukte den, men gleder meg til å ta den igjen til høsten igjen. Så regner med den er like topp om ikke ennå bedre når hun er fra 9 mnd. Den er stor og god i alle fall. Denne kan faktisk brukes til 6 år. Selgeren var jo så stolt av det. For jo 6 åringer i voksier er jo et kjent syn. He he. Kan jo brukes som en lett sovepose da, men . He he

Annonse

skal bruke den som hører til vogna. det ser jo mye bedre å ryddigere ut, enn alle disse posene som ikke passer helt. hatt en voksi oppi vogna mi hadde ikke vært noe pent. hadde nok sikkert gått for voksi eller saueskinnspose om jeg hadde bodd et sted det ble skikelig kald og guffen, med mange mange minusgrader, men slike dager er det få av her, og på de holder vi oss for det meste inne.

rikelig med ullklær på innerst og gode varme klær, så tenker jeg at den vanlige posen duger mer enn bra nok

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...