Gå til innhold

Unge Mødre i Akershus?

Bolle i ovnen juni2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. jeg kommer fra Eidsvoll, men bor nå på Jessheim.

Har ikke barn da. Håpet at jeg var gravid, men så fant jeg ut i går at han jeg har drevet med i et år nå(nesten sammen med), har drevet med flere i det siste. Leste meld på mobilen hans (FY). Den svei...

Var vondt å lese alt som stod der. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Kan ikke fortelle at jeg leste meldingene hans heller. Trodde dette var drømmeprinsen jeg da, men neida..

Du ble tidlig mamma da.. Du klarer deg bra?

Hvor bor du?

klem

Annonse

Ja angel20, konfronter han! Å snoke på mobilen er bare blåbær i forhold til utroskap. Og du hadde kanskje en grunn til å snoke siden du følte at han ikke var helt ærlig mot deg, eller? Det kan du ihvertfall si til ham hvis han kommenterer at du leste på mobilen hans, men det er jo tross alt han som må snakke for seg. Jeg fant engang et bilde på mobilen til kjæresten min,- det var av kompisen hans som snorta kokain, og da visste jeg at kjæresten min også hadde gjort det. Helte et glass vann over han mens han sov!

hei malin16 :D

tårnåsen er ved kolboten. vis du vet hvor det er? 20 min med buss til oslo. mitt imellom ski og oslo om du vil ;)

så da lønner det seg for oss og møtes i oslo i tilfeller. mitt i mellom for begge :D

jeg er 22 uker på vei med en liten gutt. termin 21.11 :D

har ingen fra før så jeg er ny i gamet :-)

hei beiibi. da må du melle deg på alenmamma møte i oslo. det er mange der i samme sitvasjon :D

vi bor jo like ved veradre og barna våre blir jo ikke så stor aldersforsjel på. så vi burde bli bedre kjent. vi er jo i samme sitvasjon også.

meld deg på da. så får du ta med babyen og dukke opp om du orker :D

Er så kjedelig å finne ut sånne ting..

Vet ikke om han har vært utro da, men han var hvertfall vært på tanken til å sove hos henne. Vet ikke om han har gjort det ennå. Denne dama det er snakk om er jo største narkokjerring ever da.

Han har drevet med det før, så er redd han har begynt igjen. Omtrent alle vennene hans driver med det da. Hater det altså..

Ønsker meg en snill og god gutt.. Som vil ha meg, og BARE meg!

Jeg pratet med han i går da. Sa ikke at jeg har lest på mobilen hans, men at jeg hadde hørt noe av noen. Han nektet for alt. Lovet meg på tro og ære. Så jeg spurt om det var noe mellom han og denna jenta(har spurt 100 ganger før), men lovet meg at det ikke var noe. Han hadde bare vært snill med henne fordi hun har mistet faren sin. Han er veldig sånn at han skal bry seg og hjelpe andre mennesker. Veldig flink til å lytte å prate med mennesker. Så vet ikke jeg. Han sover hos meg omtrent hver dag, så han har jo ikke så mye tid til å være sammen med andre da. Er bare veldig forvirret nå..

Hvorfor bruke så mye tid på meg hvis han ikke bryr seg.. Skjønner meg ikke på gutter jeg. Heldig dere der ute som har stabilt forhold, og vet hva dere har..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...