Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei hei jenter hvordan er det med dere her inne:)

jeg var på ul på onsdag,såå gøy:)så fingre og tær,hehe og så var den så aktiv a gitt,må kutte ned på sukkeret hihi...

jeg har termin 20 januar forløpig,den har blitt flytta på tre ganger allerede enda jeg bare er 13 uker på vei,de får visst ikke helt bestemt seg disse mennene i hvite frakker..det var ikke den ordinære ul da men privat,er jo nysgjerrig da og vil gjerne se at det er noe der inne..

jeg har ingen mage sånn utenom litt oppblåst innimellom og dette sidefleske som ligger overalt da hehe men men..

så møtte jeg en ei klasse venninne fra ungdomskolen i går,termin en mnd før meg og hun har den nydelige lille kulen akkuratt foran..sukk jaja nå skal det sies at hun er både en del høyere og mye tynnere enn meg da,men likevel kjente ett lite stikk..jaja kommer nok ordentlig mage her hos meg snart å..kjenner jo innimellom at jeg har hovnet mere opp der nede da og det er jo ett bra tegn og nå vet jeg at alt er bra også for den ul legen skrøyt min lille cashew i skyene:)og vet du den vinket det er jeg sikker på:)

morsomme var at når jeg dyttet der nede så beveget den også seg..

aner ikke hva det er som kommer ut men en av delene er det vel.

har en sønn på snart fire og han er i ekstase når jeg fortalte det,han skal passe på kjøpe leker og synge og danse med babyen..ja håper den gleden holder seg når nøtta kommer ut også.

vel ville bare dele litt av min glede (man har gode og dårlige dager får en si,humøret er en ball..)håper alle har det bra og nyter sommern.

nå er det strand tur på meg,deilig

shallabais

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5642252-goooood-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Var på ul på torsdag og kikka på den lille... Var mye liv der nede gitt, og alt så kjempefint ut!!!

Bebisen satt med hodet opp og rumpa ned, og det var kjempelett og se både hode, kropp, armer og bein:) Fikk også endra litt på termin, men jeg skal vente til ordinær ul før jeg forholder meg til noen endringer...

Tenk at det går an så tidlig som i uke 13 og se hvilket kjønn det er,- det er jo helt utrolig!!! (Gynekologen sa ikke hva det er, men han sa at det går an å se det allerede nå...)

Han skrudde på lyd også sånn at jeg fikk høre hjerteslagene til den lille, og gjett at mamman ble rørt da, og kjempeGLAD!!!!

Begynner å få litt mage nå selv om jeg ikke har lagt på meg noe enda:)

Endelig tør jeg glede meg litt og se litt framover i svangerskapet!!

Dere som bor i den delen av landet som har sommer i år er jammen heldige!!! Her bare regner det om dagene, og er skikkelig guffent ute... Håper på bedre vær snart!!

Lykke til alle januar-svangre jenter, og god sommer til dere!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5642252-goooood-morgen/#findComment-5643664
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...