Gå til innhold

August: Huff så grusom opplevelse....

Anbefalte innlegg

Har i den siste tiden vært veldig hoven nedentil... dvs har egentlig vært sånn i hele svangerskapet.. har en mnd til termin og dette har bare økt.. helt normalt.... men i første del av svangerskapet følte jeg at det rev / raknet litt nedentil og jeg følte nesten stingene etter siste fødsel... men dette var jo selvfølgelig bare en ekkel følelse og alt virket normalt...

Så i dag tidlig følte jeg et press og ubehag nedentil igjen... jeg gikk på toalettet... til min store fortvilelse renner det masse ( og det var mye..... ) blod... jeg måtte jo sjekke hvor det kom fra uten å få panikk... da ser jeg at det er et svært kutt midt inne i skjeden.... det var virkelig stort og det ser ut som det rett og slett bare har sprekt huden fordi at det er så hovent.... noen andre som har det sånn ? begynner nå å få panikk for neste fødsel hvis det er så skjørt nedentil pga hovenhet....har litt hetta nå........

Og har veldig lyst å være anonym for dette er grusomt.... ubehagelig følelse... ser for meg at jeg sprekker fra ene enden til andre når jeg får en så stor sprekk etter bare vanlig bevegelse.....Litt hetta......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5642074-august-huff-s%C3%A5-grusom-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med legen din hvis du er redd..

Ikke få panikk; ) Det ordner seg nok,skal ikke si selv hvorfor du plutselig blør,har jo null kompetanse på området men hvis det er et kutt så må det nesten være fra barberhøvelen? Det er jo så lett å kutte seg der nede nå..jeg trodde selv jeg hadde fått tegningsblødning her om dagen..hadde nettopp barbert meg og så gikk jeg på do,da jeg tørket meg var papiret fullt av blod.-Jeg ropte til mannen min at jeg blødde nedentil og at vi måtte forte oss avgårde..kremt..helt til jeg skjønte hvor blodet kom fra.

Har du veldig vondt? Svir det?

Har du født før,og opplevde du at du revnet mye da?Jeg har født før men opplevde ikke å revne i det hele tatt men denne gangen gjennstår..kan jo tenkes jeg ikke er like heldig.

Lykke til du..håper alt går kjempefint,det gjør det nok sikkert; )

men det var rett og slett et kutt i huden i skjeden uten at jeg har brukt noenting der... kjente det " revnet " da jeg reiste meg opp... revnet endel sist gang jeg fødte men ikke så mye.. ubehagelig.. ikke veldig vondt men ganske sårt... måtte slutte å barbere meg nedentil ganske tidlig i svangerskapet for ble plutselig plaget av svære sår og mye sopp infeksjoner som alsri gikk vekk...... men men.... får bare vente å se... skal nevne det for jordmor når jeg skal dit neste gang...... men får bare litt hetta av å revne for så lite....... tenk når en hel stor unge kommer.... og slekten er kjent for store babyer... sånne på 56 cm og 6 kilo unger.... hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...