white.rose Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Hehe okey nå får vi gjøre noe med disse ryktene!! Vi får motbevise at vi er slappe!! Her kan dere lese litt om meg og mitt liv rundt graviditeten Og jeg håper at flere av dere kan gjøre det samme! Skrive inn litt om dere selv og graviditeten, slik at alle her har noe å lese om og kan se hvordan andre har det Jeg heter da Heidi og er en dame på 18 Jeg er forlovet med Espen (20) og vi venter vårt første barn Vi venter spent og jeg teller dager! Hehe Jeg må innrømme at fødselen skremmer meg litt, men men man er jo skapt for å tåle det, ikke sant? Får bare be dem om å dope meg høy! hehe Men sånn ellers så støtter sambo meg gjennom godt og vondt... syns nesten litt synd på han hehe På grunn av alle humørsvingningene mine :S huff... jeg kan være glad og munter i et øyeblikk og i neste er jeg podde sur!! huff hehe stakkar... Jaja han må vel bare tåle det :S hehe Uansett så har vi nå fortalt hele slekta omtrent hehe.. og vertfall nesten alle gleder seg masse!! Hihi mor skal bli BESTEMOR!!! hehe syns det er så morsomt! hun høres så gammal ut da!! hihi Og svigerforeldre er allerede besteforeldre men denne gangen blir det "farmor og farfar" ikke mormor og morfar Jaja uansett.. hehe nå ble jeg så hekta på dette her at jeg ikke klarer å slutte å skrive hehe Vi har bestillt barnevogna forresten! Kjempefin bagvogn sort og hvit Og billig ikke minst! Bestillte den på www.babysam.dk Det er det KJEMPETILBUD!!! dere bare MÅ ta dere en tur innom der! Det er en masse babyutstyr også ikke bare vogner! Kan jo ikke handle slikt i norge! Herregud da ville vi jo blitt ruinerte!! hehe Det er jo sant da.. syns dere ikke? Hmmm ja nå gikk jeg litt tom for ting å skrive om... hmmm Her er vertfall litt generelle opplysninger om meg i svangerskapet : -Jeg veide 78 kilo før svangerskapet -Jeg er 160 (ca) høy -Jeg er nå 15 + 4 -Har kjendt godt med bevegelse i over 2 uker nå -Magen er stooor allerede! hehe -og jeg har blitt kjempebrei over rompa så jeg ikke passer buksene mine lenger hehe Åja og vi skal på ultralyd 15 august og gleder oss så enormt! Kan nesten ikke vente til å se det lille nurket vårt! Og nå på mandag skal vi på en xtra legekontroll bare for å forsikre oss om at alt står bra til med den lille Jaja det var vel det omtrent Men ta det med ro det kommer oppdateringer etterhvert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
white.rose Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 14. juli 2006 her er meg ijenn meg som la inn dette innlegget datan sletta det jeg skreiv så jeg måtte skrive det om ijenn og da glømte jeg et par ting som: Terminen min fra lege er 3 januar Og jeg nevnte at jeg veide 78 før graviditeten og glemte å si at nå når jeg er 15 +4 veier jeg 84kilo Var på min første sv.kontroll da jeg var i uke 5 og da veide jeg 80. så gjennom disse 15 ukene har jeg lagt på meg 6 kilo Ja det tror jeg var det hehe dere skal få slippe å lese mer nå hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5641630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 15. juli 2006 #3 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei på dere. Jeg er 30, bosatt i Bergen og venter barn nummer to i januar. Har fåt termin 1.januar og satser på at babyen ikke kommer en dag for tidlig! Jeg har vært super dårlig lenge, kastet opp masse. Noen dager har måtte holde sengen.. Andre dager føler jeg meg ganske fin. Var dårlig lenge sist, så regner med at det var noen uker til ja.. Ellers... Sønnen min er 4 og vet ikke at han skal bli storebror enda, blir veldig kjekt å fortelle ham det! Storebror t-skjorte er kjøpt inn, det blir en fin overraskelse. Han har lenge etterlyst søsken :-)Ultralyd er 3.august og selvsagt må vi vite om det er en liten gut eller jente som spreller der inne :-) Vi er heldigvis enige om den saken her i huset, er jo så spennende likevel! Den store bekymringen med ny baby i huset er plass... vi har en liten leilighet og flytting er uaktuelt før det blir snakk om ett eventuelt hus.. Har byggeplaner, men drøyer nok ett par år. Det var litt om meg ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5645722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 15. juli 2006 #4 Del Skrevet 15. juli 2006 heisann! mitt navn er Tina, jeg er 20 år, blir 21 i år.. kjæresten min heter Kalle og er 23 år.. vi har vært samboere i et år nå,og trives med det:) bor i trondheim! dette er vår første, og blir første barnebarn på min side av slekta! alle vet om graviditeten nå, jeg er 13+4 i dag! har kjøpt meg babywatcher, så en gang i blandt sitter jeg og hører på babyen min:) var hos legen for et par dager siden, og da kunne vi høre spark og bevegelse i følge legen! det var kos:) kjøpte nettopp vogn og seng av en kollega, 2000,- totalt, så jeg måtte bare slå til! teutonia byvogn. gleder meg til å ta den i bruk! i midten av august blir det ultralyd, og vi skal vite kjønnet:) da kan vi pusse opp barnerommet,hihi:) jeg er ca 164 høy og veier rundt 55 kg. gikk ned 2 kg fram til uke 12, fordi jeg stort sett har spydd i tre mnd:P er på vei opp nå da! er til vanlig student, og jobber ved siden av på et hagesenter. sambo er mc-mekaniker! ellers liker jeg å late meg, sove lenge, se på tv, spise god mat..hmm.. jeg er en sofagris:P er glad i natur og fiske osv, men er akkurat nå for lat for å oppsøke slike ting, hehe! jepp, thats me.. nå skal jeg gå å ta meg et langt, varmt bad..ahh! hehe:P c ya:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5647926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 15. juli 2006 #5 Del Skrevet 15. juli 2006 har forresten lagt inn noen bilder under nicket mitt, og skal legge inn magebilder og ul-bilder etterhvert:) hvis noen vil se! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5647935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 En liten presentasjon av meg... Jeg har foreløpig termin 13. januar (men den kan vel endres på ul 16. august..), og dette blir både min og sambo sin første. Både sambo og jeg er 27 når h*n blir født (vi skal ikke vite kjønn på forhånd), og vi bor i Sørum kommune i Akershus. Jeg er tilflytter, mens han er herfra. Til vanlig jobber jeg som lærer, mens nå som jeg har sommerferie har jeg tid til å være fulltids-bimmer enkelte dager. Da jeg ikke kjenner så veldig mange i området her, akkurat, kunne jeg tenkt meg å blitt kjent med flere. Hadde vært ekstra morsomt om det var noen andre med januar-baby Ellers skal jeg til jordmor nå på fredag, og vi gleder oss veldig til å forhåpentligvis få høre hjertelyden. En periode i juni var jeg veldig dårlig, men nå føler jeg meg omtrent ikke gravid. Så vil bli godt å endelig få bekreftet at det fins noe liv inni magen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5657660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
white.rose Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juli 2006 Så koselig at dere ble med og skrev noe om dere selv! Er jo litt kos å følge med hvordan det går med andre i samme situasjon som meg Bare fortsett å legg inn... så leser vi alle sammen Jeg skal selv snart legge inn en til, tenkte kanskje å vente 4 uker for da har vi vert på UL og vet mer Forresten så var vi på en xtra legekontroll i dag og fikk høre det lille nurket's hjertelyd! SÅÅÅ koselig Ble kjemperørt der jeg lå med magen i været hehe Og så kjente legen litt rundt på magen og han mente alt var som det skulle Det var jammen meg en stooor lettelse å høre :) Kommer mer siden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5641576-vi-er-ikke-sl%C3%B8ve-vel-p/#findComment-5658471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå