Gå til innhold

Kor tante blir av da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står gulrotkaka på bordet å venta, regnet med hun kom idag, tenkte å by på kaffi og kake... men hun har ikke komet enda... merkelig... har spotta i to daga nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm...kan ikke være sånn positiv spotting da? :o) Hvor lenge pleier du å spotte før mensen til vanlig? Håper det sitter en spire for deg!

Skrevet

Pleier mikke å spotte, har bare gjort det to ganger før, i april og mai, og da var det friskt blod spotting så kom tanta 12 timer etter... dette er brun spotting... med litt mens smerter...

Skrevet

Ojojoj...nå hoppet hjertet mitt her!!!!!!!! Så spennende! Nå ble jeg overbevist om at du er faktisk gravid Kirsty......så spennende! Pleier du å ha sterke menssmerter når du får tanta på besøk?

Skrevet

Oioi kanskje tanta ikke har tenkt å komme i det hele tatt, da bør du ikke ta flere ibux heh.

Skrevet

villa nok ha tatt en test:D:D

krysser alt jeg har for at du er gravid--

Skrevet

Ååhh...så spennende!!! Det kan jo bety at tr ikke kommer da :-D

Skrevet

Har ikke tatt ibux siden de jeg tok tidligere idag... smertene er der men ikke vært sterke siden da, bare murrer nå...men ikm er søndag, så enda tid...men siden tempen sank idag regner jeg med hun kommer imorra

Skrevet

Åh jeg HÅPER virkelig det er din måned dette her Kirsty - det er i såfall fullstendig fortjent :)

Venter i stor spenning !!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vet du hva? Jeg tror endelig hun har tatt den der laaaange ferien hun lovet. Like greit at hun ikke sa ha det, tror du ikke?

Skrevet

mmm....kanskje den ikke liker gulerotkake(er jo ikke noe godt)hehe.Får håpe den ikke kommer i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...