Gå til innhold

Jeg blir bare mer og mer oppgitt.. hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå søkt på yrkesrettet attføring, og fått avslag.. skal sende klage på mandag..min situasjon er ikke endret siden sist jeg gikk på dette(kuttet ut da jeg fikk min lille jente sept 05 og gikk over på rehab den tiden jeg går hjemme første året, fikk beskjed om å søke på nytt nå, av selve aetat)

Vil klagen føre med noe sted? vil jeg få i gjennom og få yrkesrettet?

f.28.11.80

Fortsetter under...

Jeg spår ikke, men er i omtrent samme situasjon som deg. Har fått avslag på søknad om YA. Har klaget på avslaget, fått avslag lokalt på klagen. Nå blir den behandlet av klage og ankekontoret i Kristiansand. Får svar til uken. Må bare få råde deg til å kontakte en advokat MED EN GANG som kan hjelpe deg med klagen. Det gjorde jeg etter at jeg fikk avslag lokalt. Advokaten fant saksbehandlingsfeil og nå håper jeg på innvilget attføring. Om ikke blir det tatt videre til trygderetten. Alt dette har tatt til nå tatt 8 mnd. Kan gjerne sende deg link til advokaten. Han virket veldig stødig på det feltet.

Iallefall ønsker jeg deg lykke til i kampen mot etaten!!

Annonse

Hallo

Eg og søker om y.attføring..Skal sjå på deg eg.

Eg trur det kan være ein mulighet for det.Men stå på,og mas.Er du innom fleire innstanser i forbindelse med helsa di,så få de til å skrive eit skriv som kan hjelpe deg.Eg har for eks fått kiropraktoren til å skrive for meg og.Men eg får opp at du kan få det,men at du må stå på.Masse lykke til.Krysse fingrene for at me begge får det.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...