Gå til innhold

Når ble dere kvalm?


ybab_07 gutt+twins i magen

Anbefalte innlegg

Er småkvalm fra tid til annen.

Har kastet opp en gang.

Går veldig i bølger...

Når ble dere "ordentlig" kvalm?

 

Er 7+0 nå etter midnatt...

Kan jeg slippe unna den verste kvalmen, eller kan den ennå melde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Jeg ble ikke skikkelig kvalm sist. Men siden ingen andre svarer deg, så gjør jeg det..

 

Jeg ble kun uggen i forrige svangerskap, det begynte i uke6 og varte til uke 10... Det er ofte i uke 6/7 kvalmen/uggenheten begynner.. Så det KAN hende du slipper unna, men du er nok ikke trygg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært småkvalm siden uke 5, nå er jeg i uke 8 og er så kvalm at jeg knapt får i meg mat, jeg håper virkelig dette gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 uker på vei i morgen jeg, og er uggen i magen allerede, så og si hele døgnet. Noen ganger kommer en bølge med kvalme, men jeg har ikke måttet spy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er gravid med nummer to og de ser ut til å bli som forrige gang.Blir/blei kvalm rundt uke 8 og hadde de til ca uke 20.Så de er veldig inndividuelt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på 4+5 uker på vei og har i natt kjent stikkninger og mensmurringer i magen. Var så kvalm at jeg ikke fikk sove, men ikke tegn på at jeg måtte kaste opp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige gang ble jeg uvel og kvalm om kveldene i uke 6-14 etter det gikk det bra...¨

jeg hadde mye brekninger også

 

nå er jeg 6+2 og håper pådet beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) er 8+4.. ble veldig kvalm i uke 5.. gikk over i uke 7... og var borte i en uke...men nå er det tilbake igjen... bare enda værre.. ligger halve dagen og brekker meg.. og ikke bare det så har jeg i tillegg fått kjempe løs mage..uff å gru.. var ikke sånn sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg svare deg,, *ler*

I går, 6+5 ble jeg uggen og småkvalm... Så får vi se om dette blir værre eller holder seg stabilt fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ordentlig uggen når jeg var 5+2 og kvalm når jeg var 5+5. Nå er jeg 6+0 og er ikke helt bra. Har ikke kastet opp, men er utrolig dårlig. Må ligge for å orke å være våken i perioder. Det hjelper litt noen ganger om jeg spiser lite og ofte, men ikke alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her begynte kvalmen i uke 5+5 og slik holder det fortsatt på er 11+5 i dag håper det snart gir seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kvalmen meldte sin ankomst i uke 6, nå er jeg i uke 10. Og den kommer og går nå, men tidligere var jeg kvalm 24/ 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kvalm/uvel ut i uke 6... varte i ca 2 uker med konstant uvelhet.. men kastet ikke opp... men forferdelig ubehagelig!!! Klarte nesten ikke å gå på matvarebutikk!!! *ler*

men gikk sakte men sikkert over etter 2 uker.. er nå NULL uvel/kvalm! Håper det fortsetter sånn! hehe,.,.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...