Gå til innhold

Og hvor mange kviser er det egentlig nødvendig å ha???

Anbefalte innlegg

Jeg ser mer eller mindre ut som en pizza for tiden, sukk. Masse kviser på haka, rundt munnen og nedover halsen. Lekkert!!! Ser nesten verre ut nå enn da jeg var fjortis! Er sikker på at om en som var blind strøk fingrene over ansiktet mitt, ville han kunne lese mye rart, hehe.

Fortsetter under...

Ja, ikke sant?? IKM i morgen, hvis alt stemmer etter sa i juni. Tror jeg er riktig så sjarmerende for tiden. Det er egentlig bare tannreguleringa som mangler og så er jeg å godt som 15 igjen.

Er nok velsignet med endel kviser i forb med TR ja, men har ikke vært så hardt "angrepet" før. Men tror nok hormonene i kroppen min er ute og kjører karusell for tiden uansett, har en del sv.skaps symptomer og kommer nok til å ta en test i morgen- sånn for moros skyld. :-)Tror vel egentlig ikke helt på at jeg kan være gravid siden jeg nylig hadde en SA, men jeg er jo somkjent en testoman, tihi. .-)

Annonse

huff, føler med deg. jeg ser minst like jævlig ut... og det er forferdelig..

En av grunnene til at jeg begynte med p-piller en gang i tiden, var nettopp for å få renere hud. så nå når jeg ikke bruker den type prevansjon ser jeg ut akkuratt som jeg gjorde da jeg var tenåring....

Om jeg har klart å skjule prøvinga for folk gjenstår og se, det er i alle fall ingen problem å se at jeg ikke går på p-piller lenger. he he....

Bare si du har tatt en pille pause det, for du har gått på det så lenge...mange som gjør det :-) Den gode nyheten er at folk med kviser har mindre sjangse for å utvikle hudkreft da... :-) Leers så kan det som sagt hende at det er et symptom??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...