Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja..det er sant..trodde det var noe på vei ut i sted da det surklet noe enormt og lagde rare lyder.Så jeg trodde først; "nå,kommer fostervannet!" Men nei...hehehe.. Har andre opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bompibjørnen *født* Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Litt småsurkling har jeg vært borti, men ikke en hel samtale... Men har liksom kommet sånne gurkglelyder... men vanligvis da så er det litt vann eller utflod som vil ut.. vann etter dusjing f.eks. Men morsom beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 seriøst jenter.. nå lo jeg høyt;) ja, har vært litt skrvling her og til tider.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 Hehehehhehehe....man må nesten bare le litt av elendigheita..hihihi..Er stor som en hval og puster tungt i oppoverbakker og i tilegg driver underlivet terror med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja, både lange og korte monologer har jeg vært ute for *hahahaha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #6 Del Skrevet 14. juli 2006 ...en gang prøvde det til å med å føre en dialog med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. juli 2006 #7 Del Skrevet 15. juli 2006 ...tilogmed en sangstrofe i ny og ne.. he he melodiøst og greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå